J'run Geplaatst: 16 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2022 11 minuten geleden, Reb3nga zei: Ik zelf ben de laatste jaren wat vaker naar Pukkelpop gegaan, Zelf ook een keer of vijf geweest, heel tof festival. En ze hebben een grote open mainstage waardoor ze bepaalde acts wél kunnen boeken in tegenstelling tot een Lowlands. Het scheen dat Eminem om die reden wel op PKP stond en niet op LWL. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 14 uren geleden, Raúl zei: neus groot genoeg Grappig dat jij dit zegt, Raoel!!! Hoe was de Chanoeka van je homo-zoontje nog? 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 18 uren geleden, Wallie zei: Die vecht momenteel voor het Moederland, meneer Putin is zeer tevreden over hem. Zijn helden naam is nu "The Austist of Moscow". Hij is alweer met zijn staart tussen zijn benen teruggekeerd, of nooit vertrokken. Recent zag ik een screenshot langskomen van een bericht op Facebook van hem, en Facebook is al sinds begin dit jaar geblokkeerd in Rusland. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 21 uren geleden, J'run zei: https://www.nu.nl/buitenland/6242145/mogelijk-flinke-corruptie-in-het-europees-parlement-dit-is-wat-we-nu-weten.html De Italianen laten zich weer van hun beste kant zien hoor. Voor een koffer met 6 ton wil ik ook wel positieve dingen zeggen over Qatar! 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 8 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Voor een koffer met 6 ton wil ik ook wel positieve dingen zeggen over Qatar! Jij bent alles wat er mis is met de wereld, Filemon! ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Het fijne aan academisch werk is dat ik momenteel mijn deadlines heb gehaald, mijn supervisor op vakantie is en ik daardoor maar een beetje uit mijn neus aan het eten ben. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Weet je pas waar het slecht is? Nederland! 's Nachts droom ik van de prachtige Qatarese stranden, prima arbeidsomstandigheden, een lekker winterzonnetje, en exotische dames in boerkini's. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 5 minuten geleden, Arendjan zei: Het fijne aan academisch werk is dat ik momenteel mijn deadlines heb gehaald, mijn supervisor op vakantie is en ik daardoor maar een beetje uit mijn neus aan het eten ben. Lekker zo'n 6 gangen diner 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 (aangepast) 4 minuten geleden, DunneDraak zei: Lekker zo'n 6 gangen diner ik snap het niet Edit: ik snap hem wel. 16 december 2022 aangepast door Arendjan ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 5 minuten geleden, Arendjan zei: Het fijne aan academisch werk is dat ik momenteel mijn deadlines heb gehaald, mijn supervisor op vakantie is en ik daardoor maar een beetje uit mijn neus aan het eten ben. Ik had gisteren het kerstfeestje van werk. Heb besloten dat het daardoor gewoon de schuld van mijn baas is dat ik vandaag totaal niet productief ben en ik daardoor niks hoef te doen. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 1 minuut geleden, DunneDraak zei: Lekker zo'n 6 gangen diner Ik vind het knap dat Arendjan de hele inhoud van zijn neus op krijgt. Daar kun je een gezin in de bijstand een week mee voeden. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CatBoy Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Mannen en honden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 (aangepast) https://www.instagram.com/p/CZtlz-9oK9x/ Prettig weekend lieverds 🙂 ❤️ 16 december 2022 aangepast door Arendjan 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 4 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Daar kun je een gezin in de bijstand een week mee voeden. Grappig. Al jouw vrouwelijke familieleden hebben dat met mijn piemel. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Mindful wezen poepen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CatBoy Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Zojuist, Mindless zei: Mindful wezen poepen Altijd, waarom niet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Je PF wordt alsmaar beter @Mr.Gans 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Fijn dat deze editie van het forum ook al weer een jaar bestaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 20 minuten geleden, Arendjan zei: Grappig. Al jouw vrouwelijke familieleden hebben dat met mijn piemel. Dat verklaart waarom de halve familie ineens schurft heeft. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dwaaskaas Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 18 minuten geleden, Mr.Gans zei: Haar bio: The daughter of former Libyan Leader Muammar Gaddafi 🙂🙄 Hoeveel Aisha Gadaffi's, die zich een privé-jet kunnen veroorloven, had je verwacht dat er rondlopen dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CatBoy Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Waarom worden er niet meer schapen roze geverfd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 17 minuten geleden, Dwaaskaas zei: Hoeveel Aisha Gadaffi's, die zich een privé-jet kunnen veroorloven, had je verwacht dat er rondlopen dan? Minstens 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Zo krijg ik al een hele poos Facebook messages van ene ''Akachukwu''. Blijkt dat het een Nigeriaanse prins betreft 🙂 Gisteren 5000 euro naar hem overgemaakt en binnenkort gaan we trouwen ❤️ 🙂 Once you go black you never go back 😉😉 (donkere mensen hebben hele grote piemels) 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CatBoy Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Babbaboey Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 16 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2022 1 uur geleden, Avant-La-Lettre zei: Weet je pas waar het slecht is? Nederland! 's Nachts droom ik van de prachtige Qatarese stranden, prima arbeidsomstandigheden, een lekker winterzonnetje, en exotische dames in boerkini's. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten