Ga naar inhoud

CdAB 1 [I] Slowchat


The brick

Aanbevolen berichten

Wie van jullie gebruikt er allemaal dropbox? Ze hebben atm een prima actie waardoor elke scholier/student extra gratis opslagruimte krijgt .. Ik heb zojuist 25GB binnengeslingerd (ik studeer op de TUDelft welke op het moment 2e staat in de ranglijst van de spacerace). Hoe meer mensen zich aanmelden van een bepaalde school hoe meer opslagruimte je dus krijgt ^^ https://www.dropbox.com/spacerace
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan denk je yes springvormen in de bonus bij die ene supermarkt waar dingen wel eens in de bonus zijn. Hebben ze alleen de 28 cm variant. Alsof ik ooit zo'n grote taart wil maken. Ik wil een springvorm van 24 cm. En VORMT die 4 cm extra wel een hele grote SPRONG. HAHA. Nee echt ik heb een springvorm nodig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé allemaal! Ik wilde even melden dat ik na de restyle ineens andere mensen zie posten die ik nog nooit heb gezien, en die mensen zijn al een hoog level. Zijn die mensen toevallig degenen die hun geliefde forum missen en daarom maar bij nieuwtjes e.d. posten? Ik weet niet of ik dit mag vragen op dit topic maarja, ik dacht laat ik het proberen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier moet ik toch haisseM even steunen. BlackVelvet lijkt elk topic af te struinen, één of andere flauwe kutopmerking achter te laten zonder enige toegevoegde waarde en dan op zoek te gaan naar de volgende plek om onder te spammen. Is er soms iemand die level 10 wil worden om een blog te kunnen schrijven ofzo?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al langer dan 2 jaar geen lid meer. De kwaliteit van de reviews is nogal triest, en ik had gehoopt dat die 12 jarige humor er een beetje uit zou gaan na een tijd, maar nee. Met uitzondering van Wouter en Jan die gewoon goede stukken schreven, kon de hele PU me niks meer boeien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...