Ghost Geplaatst: 28 november 2022 Delen Geplaatst: 28 november 2022 (aangepast) Nog een keer dan. Ter ere van Ed. Plaats hier de grappigste foutjes/verschrijvingen/verhaspelingen die je gelezen hebt in Power Unlimited en op het Powerweb. (graag met brondvermelding) 28 november 2022 aangepast door Ghost 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 28 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2022 (aangepast) Uit PU #332 Ik weet niet waar @PeterKoelewijn-2 allemaal aan sabbelt, maar hij moet wat meer aan z'n teksten sappelen. 28 november 2022 aangepast door Ghost Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 november 2022 Delen Geplaatst: 28 november 2022 "Wat mij tegenwoordig meer stoort is, dat we allemaal dingen gaan verzinnen. Bijvoorbeeld: Weet je dat deze ballon geel is." 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 15 februari Auteur Delen Geplaatst: 15 februari (aangepast) Uit PU #343 PU's vermist! Het mistte zo erg dat de PU's in geen velden of wegen te bekennen waren. Of was er sprake van een spellingsmisser? 15 februari aangepast door Ghost 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 16 mei Delen Geplaatst: 16 mei Ik ben benieuwd wat we allemaal in het Jubileumnummer aan zullen treffen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.