Ga naar inhoud

CoD MW2


Avant-La-Lettre
 Delen

Aanbevolen berichten

Om het CdAB vrij te houden van het neurderige game-geleuter van @J'run, @Mr.Gans, en ikzelf, hier een MW2 topic.

Het valt me op dat het unlocken van camo's echt extreem snel gaat deze keer. Ik heb alle AR's (op die DMZ unlock AR en evt. battlepass AR's na) op maximaal level, en gold camo voor 6 van de 8. Denk dat ik nog een uurtje verwijderd ben van platinum. Moet ik wel toegeven dat ik redelijk veel shoothouse gespeeld heb omdat ik het gros van de nieuwe maps niet je van het vind, met die map in Amsterdam als een absoluut triest dieptepunt.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Domination vond ik die Amsterdam map prima te doen. Heb de MP eigenlijk alleen gespeeld om m’n wapens te levelen, die camo challenges geef ik verder niet zo veel om. Heb de Dank Forest van de M16 unlocked en die plemp ik op elk wapen, met zo’n cool stickertje erop die laat zien hoeveel WZ wins ik heb. 😎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hardcore (Tier 1) speel ik dan wel weer graag. In de meeste normale lobbys waarin ik kom zit het vol met ratten die met een sniper zitten te wachten tot mensen 40 meter verderop om een hoekje lopen. In tier 1 is een headshot met ieder wapen een kill, ongeacht afstand, waardoor snipers totaal nutteloos zijn.

aangepast door Avant-La-Lettre

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Hardcore (Tier 1) speel ik dan wel weer graag.

Daar heb ik laatst twee potten van gespeeld en dat trok ik al een stuk beter dan de mp in ieder geval.

Een sniper is niet meer nodig als je ook een SMG kan rocken die net zo sterk is, neen 🤡

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Soms beetje zoeken naar die topics. Maak er een sticky van, want ik heb zoveel geleerd nu, dat ik MWII greatness loadout setups, combinaties, wapen-attachment tricks, tactieken en uit het spawn-systeem te ontsnappen. (wat inderdaad zoals J'run stelde om te huilen is) 

Enkele zeldzame minpunten geïdentificeerd, welke ik ook zal duiden. 

Misschien nog een paar pro-clips delen, om de vette gameplay te showen, Perk-combinaties bespreken, en oriëntatie-tips voor wanneer het spel u in een spawnkill-locatie op een onbekende plaats spawnt. Eer jij dekking hebt, heeft degene die je daarvoor kilde, je al opnieuw gekilled. Uit deze spawntrap, kan ik het hele team bevrijden. (als ze de pin  niet zien, is het een spawnkill-fest)

Yep, nu ik de ins en outs wat ken, kom ik ze in dit topic dat Avant met zoveel zorg voor de liefhebbers heeft gemaakt, ook daadwerkelijk benutten. Voor u, voor mezelf, voor de info, en om enkele Pro-clips te delen. 

Nu ik geen noob meer ben, wordt  het tijd dat een Warzone kenner me de ropes van deze gameplay  leert. Met plezier hopelijk, want ik deel de kennis hier, ook met plezier. 

Inleidingspost nu ik noob-af ben. Volgende post rare oppervlakkige tip, en gameplay-rectificatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oppervlakigste tip,is aan uw marksman-rifles, geen scope toe te voegen, en elke attachment met een debuf, eraf gooien.

Dat is een rare tip, maar speel zo eens...

Ik miste Halo, echte gameplay.

Haal die verzwarende handling shit van uw wapens, en u speelt, en springt, en schiet raak, op gevoel. 

Test dat eens met de marksman-rifles.

Het is tot nu, mijn favo wapenklasse, en normaal zijn dat AR's. 

Yep, deze wapens, maakt hen door de accuraatheid, paranoïde om zich te verplaatsen.

Groet, wie wil mij volgende maand in party Warzone bijbrengen? Ik wil dat zo, ipv zelf te gaan zoeken, heb al genoeg gezocht in Team Deatmatch.

Ik help je met plezier PU-user, maar ik ben zo zeldzaam, want als iemand met plezier zegt te helpen, zit er meestal iets achter. (jouw laten geloven dat dit persoon behulpzaam is)

Zit er dan niets achter bij mij?

Ja, maar dat is hoe ik ben en gebeurt spontaan, en nu pas weet ik mijn bijbedoeling.

Dus toen ik zei dat ik met plezier helpte, was dit echt gemeend.

Wat kan er achter zitten? Waarom?

Om u zo te beïnvloeden, (de tekst, het is narratief) dat u ongecontroleerd en spontaan denkt: "Wel, eigenlijk wil ik Mr_G, ook met alle plezier wegwijs maken in Warzone."  

 

Graag gedaan, en mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-12-2022 om 16:50, KratosGirl92 zei:

Is het een beetje een leuke cod dit jaar?

Ik vind het wel, en ben geen echte CoD-fanaat.

De urban Middle East uitstraling is het type maps, ik graag heb, vuil, herkenbaar.Gameplay als vanouds, lekker tactisch soms met een team dat dode teamhoeken dekt, (dan win je, want ze komen nergens door)knappe wapenpersonalisatie, kut manier om attachments vrij te spelen. Het spel dwingt u met een ander wapen tot level 9 te spelen, om die attachment vrij te spelen. En wanneer je level negen bent, ben je door al die afleidingen al vergeten wat je wilde vrij spelen. En dat gaat zo diep, speciaal zo gemaakt, dat je dat vergeet.

Kan ik nog mee leven, weet je met wat niet? Dat het spel mij zo dwingt met wapens te spelen, waar ik niet mee wil spelen.

Dat systeem is hopeloos verkeerd. 

Ik zeg bijvoorbeeld:" Ik ga eens oefenen met shotgun. (en indien correct, kies je de shotgun toch omdat je dat wil?)

Met vallen en opstaan, definieer je door de attachments, je speelstijl.

Je framerate is hoog, dus wat wil jij? Recoil-stabilisators unlocken.

Je hebt plezier, het wapen groeit, en hierdoor groei jij naar het wapen toe.

Die attachment, welke de loop verkort, zodat uw vijf recoil shoten een heel team in een flits kan omleggen, krijgt u door een lomp en lelijke LMG tot level 14 te levelen.

Dat is toch pleziervergallend en saboterend game-unlock-design?

Jaja, zo komt alles aan bod, maar anders ook, alleen, in dit geval, wilde ik met een shotty knallen.

En dat, uw keuze om niet te spelen met wapens dat je niet wil op dit moment, ontneemt het spel u.

Indien ik dit anders kan bekijken dan mij te verplichten dingen te doen die ik nu niet wil, mag u mij verlichting brengen.

Maar in het algemeen top, yep.

aangepast door Mr_G
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-12-2022 om 23:14, J'run zei:

Daar heb ik laatst twee potten van gespeeld en dat trok ik al een stuk beter dan de mp in ieder geval.

Een sniper is niet meer nodig als je ook een SMG kan rocken die net zo sterk is, neen 🤡

Yep, hardcore, zonder crosshair, toont u uw  true aiming skil.  Prisoner resque, (door Counter Strike-ervaring) dwingt hen in een stresserende zoekervaring.

Omdat ik weet hoe je een vijandelijk team ongezien omzeilt. 

Domination ben ik slecht in.

Ik wil het wel leren, maar vraag me soms af, omdat dit niet Battlefield is, hoe ik zo'n vlag kan pakken, wanneer je er bijna tegen moet kruipenen je van drie hoeken geraakt kan worden, hoe ik weet wanneer het veilig is, en niet stapelparanoide wordt. Hier mis ik iets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tier 1 was een soort van halve hardcore blijkbaar. Ze gaan een hardcore playlist toevoegen in het tweede seizoen.

Ben ook erg benieuwd wat ze met de balans gaan doen. Bij Warzone word je bijna gedwongen om met een RPK en Fennec/Akimbo P890 te spelen. Mocht je een rugzakje hebben kun je nog een Signal .50 meenemen, de enige viable sniper op het moment.

Hopelijk maken ze de RPK iets schever in z’n schieten en nerfen ze de Fennec terug naar vorig jaar. Óf ze moeten alle andere wapens net zo goed als de RPK maken, maar dan is het helemaal niet leuk meer ben ik bang.

aangepast door J'run
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-1-2023 om 23:08, Mr_G zei:

Domination ben ik slecht in.

Domination werkt het best als je samen speelt met het team. Proberen A+B te pakken of B+C en dan vijand vastzetten op hun spawn. Na x aantal kills of tijd flippen de spawns, waardoor de vijand jouw punt A (of C) ineens aan het overnemen is. Dan moet je als team proberen hun punt C (of A) te pakken en ze tijdig van B af te houden.

K/D kijk ik zelf niet naar bij Domination. Het is clearen, cappen en dood gaan vaak. Tevens rent je team vaak rond als een kip zonder kop en flippen de spawns veel te vaak. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Ik zie het verschil tussen tier1 en het hardcore van weleer niet. Volgens mij zijn ze min of meer identiek.

Wat betreft domination moet je gewoon een beetje geluk hebben met je team. Het probleem met alle objective modussen (zelf speel ik domination en hardpoint) is dat 50% van de spelers het gewoon aanpakken als een makkelijke vorm van TDM. Als je te veel eikels in je team hebt die alleen naar kills op zoek zijn ben je sowieso verloren.

aangepast door Avant-La-Lettre

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de rest altijd een trophy system pakken bij domination en die perk waarmee je beschermt wordt tegen granaten. Het eerste wat iedereen doet als ze horen dat er een vlag gecaptured wordt is er blind een granaat naartoe gooien / een rpg naartoe schieten.

Als je eenmaal op een vlag ligt let ik zelf altijd maar op één hoek waaruit mensen kunnen komen. Iedereen weet waar je ligt. Als je moet mikken voordat je begint te schieten ben je sowieso dood. Dan kun je beter een gecalculeerd gokje nemen op één van de hoeken en voor lief nemen dat je dood gaat als iemand van de andere kant komt.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, J'run zei:

Proberen A+B te pakken of B+C en dan vijand vastzetten op hun spawn. Na x aantal kills of tijd flippen de spawns, waardoor de vijand jouw punt A (of C) ineens aan het overnemen is. Dan moet je als team proberen hun punt C (of A) te pakken en ze tijdig van B af te houden.

Verder dit. Punt B is het allerbelangrijkst. Spawns flippen vaak en als dat gebeurt zijn punt A en C niet te verdedigen. Punt B is het punt wat wel te verdedigen is en waarmee je de overwinning binnensleept. Daarnaast moet je nooit voor punt A, B én C gaan. Als je twee punten hebt moet je gewoon punt B verdedigen. Op het moment dat je alle punten hebt vliegen de spawns alle kanten op en kan de hele pot kantelen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik zie het verschil tussen tier1 en het hardcore van weleer niet. Volgens mij zijn ze min of meer identiek.

Tier1 is eigenlijk de realism mode. Je hebt iets minder HP dan bij normal, maar net iets meer dan bij HC. Je hebt bij Tier1 daarentegen minder HUD elementen dan bij HC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Delen

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...