Ga naar inhoud

Het gigantische 'complot theoriën' topic


haisseM

Aanbevolen berichten

  • Reacties 557
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Complottheorieën slaan nergens op en de mensen die die klotefilmpjes op het internet zetten zijn een kwaadaardige tumor in onze samenleving. Het feit dat jij het woord "complottheorieën" gebruikt en daarmee alles over een kam scheert baart mij zorgen. Ignorance noemen ze dat heel mooi in het engels, ingorant people zijn jusit de tumors in onze samenleving. Dit is mijn uitspraak en daarmee zul je het moeten doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof persoonlijk wel dat er veel complotten plaats vinden, maar ik vind het zo irriterend dat gelijk alles gelinked word met "Illuminati". Illuminati is bekender geworden dan de hype van de mensen dan Illuminati zelf. Anyway 3NCrypt3D deelde http://www.youtube.com/watch?v=HP7L8bw5QF4 en http://www.youtube.com/watch?v=mII9NZ8MMVM laatst en vooral als je kijkt naar de upload datum van de eerste is het interessant omdat er toen nog niks was met Syrie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Het vreemde is dat de VS tegelijkertijd ontzettend veel geld bijdrukt, met als doel de waarde van de dollar laag te houden.< Het hele probleem is dat niemand maar dan ook echt niemand (behalve de mannen die het drukken natuurlijk) weten hoeveel er gedrukt word. En de Federal Reserve Bank is dus niet "Federal". De mensen die de FRB runnen zijn ook de mensen die de touwtjes in handen hebben. President JFK was de eerste en laatste president die tegen het FRB was en die kreeg jammer genoeg een paar weken na zijn speech tegen de FRB een headshot van iemand zonder motief om hem te vermoorden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Het hele probleem is dat niemand maar dan ook echt niemand (behalve de mannen die het drukken natuurlijk) weten hoeveel er gedrukt word. En de Federal Reserve Bank is dus niet "Federal". De mensen die de FRB runnen zijn ook de mensen die de touwtjes in handen hebben. President JFK was de eerste en laatste president die tegen het FRB was en die kreeg jammer genoeg een paar weken na zijn speech tegen de FRB een headshot van iemand zonder motief om hem te vermoorden. Oh maar dat weten we in Europa ook niet hoor. Het doel van geld bijdrukken is niet om een specifieke hoeveelheid geld bij te drukken maar om een specifieke inflatie te bereiken. Inflatie is afhankelijk van de rentevoet waartegen banken bij de centrale bank kunnen lenen. Heel kort door de bocht kun je dus op twee manieren geld bijdrukken. Of je drukt 10000000 dollar bij en vraagt aan de banken tegen welke rente ze dit geld willen hebben. Of je zegt tegen banken dat ze tegen een bepaalde rente zo veel geld als ze willen kunnen krijgen. Zo'n beetje iedere centrale bank doet het laatste omdat het veel makkelijker is en de vraag "hoe veel geld drukken we precies bij" totaal irrelevant is voor wie dan ook. >De mensen die de FRB runnen zijn ook de mensen die de touwtjes in handen hebben. Ja dit kan (zoals ik ook al in die wat langere post heb gezet) alleen als je meent dat alle wereldleiders poppetjes zijn van de illuminati ofzo. Daar heb ik nog nooit fatsoenlijk bewijs van gezien (ja, mongolen als Alex Jones roepen dat) dus totdat het tegendeel bewezen is ga ik ervan uit dat Obama gewoon de wil van het volk uitvoert, dus monetair stimuleren. Als je zo bang bent voor onafhankelijke centrale banken zou je eens even naar de ECB moeten kijken. De ECB hoeft geen enkele verantwoording af te leggen aan wie dan ook en wordt bevolkt door mensen van centrale banken uit heel europa die in de ECB niet namens hun eigen land denken maar namens de ECB. Vervolgens heeft men een heel duidelijk doel: 2 procent inflatie, en haalt men (gemiddeld) dat doel op de hondertste procent precies. Ik zie dus absoluut niet in wat hier eng aan is, het is best transparant allemaal (totdat men met wat vreemde transacties hun beperkte mandaat probeerde te omzeilen om zuid-europa te redden, maar dat is een nogal technische discussie).

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Het feit dat jij het woord "complottheorieën" gebruikt en daarmee alles over een kam scheert baart mij zorgen. Ignorance noemen ze dat heel mooi in het engels, ingorant people zijn jusit de tumors in onze samenleving. Dit is mijn uitspraak en daarmee zul je het moeten doen. Ik waardeer het in ieder geval dat jullie op mijn uitgebreide kritiek ingaan en niet op de chargerende samenvatting.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, de groei van M1 is toch gewoon bij te houden? http://research.stlouisfed.org/fred2/series/M1/ Oh wacht, de bron is natuurlijk de fed, die de groei van M1 overziet. Oké, als je geeft om totaal irrelevante informatie én de FED voor geen meter vertrouwt om juist te rapporteren kun je hierover klagen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Avant-La-Lettre verandert later in zo'n man van middelbare leeftijd die op iedereen kritiek heeft en altijd het laatste woord wil hebben. En hij racefietst.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Heeft niet toevallig iemand die theorie gelezen dat er in dat Maleisiche vliegtuig gewoon een electrische brand heeft plaatsgevonden. De piloot, een ervaren man, zou van zijn koers zijn afgeweken om de dichtsbijzijnde landplek op te zoeken. Ik ben nu te lui om het op te zoeken, maar het was een heel logisch en aannemelijk verhaal. Al die verhalen over terroristen lijken me sowieso bullshit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...