Ga naar inhoud

Het gigantische 'complot theoriën' topic


haisseM

Aanbevolen berichten

  • Reacties 557
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou mensen daar komt het grote nieuws: de Paashaas bestaat echt! Al dat domme illuminati gelul van me was natuurlijk bullshit en het was gewoon om jullie even goed in de zeik te nemen. Het was me ook aardig gelukt moet ik zeggen na al die hatelijke opmerkingen, geweldig! Jullie happen wel hoor :D Ik dacht ik ga hier wat gekke onzin verspreiden om te kijken hoe jullie er op zouden reageren. Neem volgende keer niet alles serieus alsjeblieft, zeker als het om dit soort onderwerpen gaat. Geef toe; ik had jullie wel beet want jullie waren er echt van overtuigd dat ik die shit meende. Maargoed, geniet lekker van jullie zondag en blijf allen gezond alsjeblieft! Laterrrrrrs!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bill Gates: Vaccinaties! .... En zo krijgen we ook een vermindering van populatie met wel 10%! Win/Win! Aluhoedjes: PROOF! Bill Gates is een hagedis! *Klikt op Windows button & geeft een middelvinger naar z'n scherm* Bill Gates: Door te Vaccineren gaan er miljoenen kinderen in arme landen Niet spontaan dood door verschillende BEKENDE EN BEHANDELBARE ziektes. Dus hoeft een gemiddeld gezin ook niet 20 kinderen te nemen. De algemene mentaliteit gaat drastisch veranderen. En er zullen meer resources voor de kleinere gezinnen aanwezig zijn. Win/Win! Spendeerd hier ook MILJARDEN aan, En is hier dagelijks als hobby mee bezig (Hij is met pensioen... hij kan lekker op Hawaii zitten, Of met Will Smith trouwen. Maar hij heeft wel wat beters te doen zo blijkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...