Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

Jup, ik ben er aardig zelfverzekerd van, ik heb vandaag zo'n 5 instructie videos van 3 kwartier zitten kijken van hoe het moet, waaronder een paar die precies dezelfde, of erg vergelijkbare onderdelen gebruiken. Zoals de aparte cooler. Ik weet dat het niet mag, maar is het mogelijk om Windows te piraten? Ik wil eigenlijk het liefst dat ik een legale versie, zodat ik nooit gezeik krijg met updates en dat soort dingen, maar hoe goedkoper, hoe beter natuurlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ok, maar ik ga hem waarschijnlijk gewoon kopen, om later geen problemen te krijgen met updates en andere verificatie dingen. Is dit dan de gene die ik moet kopen? http://azerty.nl/producten/product_detail/2086/555331/microsoft-windows-8-licentie-en-media-1-pc-oorspronkelijke-fabrikant-dvd-64-bit-nederlands.html?channel_code=40&product_code=70829910 En zit daar dan ook Microsoft Office bij inbegrepen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello everyone, Ik ben een echte noob watbetreft game pc gebeuren maar ik heb toch een vraag. Hetgene wat echt belangrijk is bij gamen op een pc zijn de volgende dingen: Ram geheugen, video kaart, processor. Klopt dat? Nu mijn tweede vraag: huidige specs zijn: Geforce GTX 560 8 Ram geheugen, ik kan maar geen manier vinden om erachter te komen of het ddr3 of ddr5 ofzo is, het type zeg maar. en een intelcore i3-2120 CPU @3.30 GHz En ik heb trouwens een SSD van maar 60 gig waar mijn OS en Word en dat soort zaken op staan en een HDD van 1 TB waar ik me games op wil doen. Mijn vraag is, wat zou jij als eerste upgraden? Ik dach zelf dat werkgeheugen, grafische kaart en de processor het belangrijkst waren bij gamen maar mocht ik het fout hebben zeg dan alsjeblieft wat ik nog meer moet opzoeken aan specs zodat ik dat kan vertellen. en me besturingsystem is trouwens windows 7 ultimate.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Videokaart werkgeheugen en processor zijn het belangrijkst. Met name die eerste. Het RAM van je systeem is sowieso DDR3. In de videokaart zit GDDR5. Het is zeker goed om de processor te upgraden maar met de next gen die eraan komt is een nieuwe videokaart ook geen slecht idee. Je RAM is genoeg. 8gb is echt precies goed op t moment. Een processor upgrade zal je vooral merken in sandbox en RTS games. In andere genres zal je vooral wat aan een nieuwe videokaart hebben. Aan jou de keuze...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...