Maniak Geplaatst: 29 januari 2013 Delen Geplaatst: 29 januari 2013 In Bruges Stiekem een klassieker, naar mijn mening. Cijfer: 8,0 Seeking A Friend for the End of the World Heel exceptioneel is het allemaal niet, maar goed geacteerd en geschreven absoluut wel. Op een of andere manier wist het einde me wel te raken. Cijfer: 7,5 Django Unchained Ja, de film was wat traag hier en daar, maar fock, wat was dit een briljante film! Zowel acteerwerk, cinematografie als (uiteraard) script zijn van het hoogste niveau en de film is een perfecte liefdesbrief aan spaghetti-westerns van meester Tarantino. Cijfer: 8,8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
COGsoldier Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 BoB is geweldig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 A Haunted House. Echt een heeeeele slechte horror/komedie, maar ik vond em wel hilarisch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dark-visje Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Rush Hour 3 ik heb hem al 3 keer gezien maar hij blijft gewoon leuk 8,1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Eerste aflevering vond ik echt saai. Maar na verloop van tijd vond ik hem geweldig. Vooral met dat concentratie kamp. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kevinkraakman1 Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Whisper of the Heart, een van de laatste Ghibli films die ik nog moest kijken. Geweldige film, iets minder het bovennatuurlijk sfeertje die in de meest Ghibli films zit, maar daardoor ook weer iets aparts. Nu alleen nog Pom Poko en Only Yesterday kijken. Cijfer: 8,5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jizzy Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 The Disappearance of Alice Creed. Tot nu toe de enige film die ik heb gezien waarin Gemma Arterton echt goed in acteert. Voor de rest 2 leuke plottwisten, alleen de hele film heeft maar 3 karakters en 4 locaties, zo niet minder. 7/10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
COGsoldier Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Savages. Een gruwelijk meesterwerk. 'Nuff said. 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pieuw Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Life of pi.. Wat een film.. Crap Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stoerman Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Eerste seizoen van south park, maar dat is een serie :p De laatste film was the incredible hulk, leuk maar niet voor de tweede keer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yetisports Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 the Last Lions, een documentaire/film over, je raadt het nooit, leeuwen. Maar ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben. Zeer mooie beelden, een samenhangend verhaal in plaats van (zoals vaak) willekeurige weetjes en scènes, harde feiten en een zeer goede narrator. Je zou zweren dat je bepaalde leeuwen op zeker ogenblik emoties ziet tonen met uitdrukkingen op hun gezicht. Voor een natuurfilm, ben ik onder de indruk. 8,6/10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 Eerste seizoenen van south park zijn nog steeds de beste. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
COGsoldier Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 Die Hard 1,2 & 3. Yippee-ki-yay motherfucker! 7,8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 "Kick the baby!" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kevinkraakman1 Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 The Jungle Book. Typische Disney kwaliteit, had hem 10 jaar geleden voor het laatst gezien, maar maakt nog steeds indruk. Cijfer: 8,5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dark-visje Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 Alladin (alle 3 de delen) zijn ook wel mooie klassiekers om nog een keer te kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jizzy Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 Inglorious Bastards. Geweldig hoe Pitt een typische rednecksoldaat kon neerzetten, en voor de rest wel geinig. 7,3/10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kevinkraakman1 Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 Heb Alladin net een week of twee geleden gekeken. Vond em erg vet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
COGsoldier Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 The Walking Dead, Seizoen 1. Erg mooi, beetje drama hier en daar + wat emotionele scenes. En natuurlijk Zombies! 7,5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 Zegt de gene met een Project X avatar. Bagger film. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
COGsoldier Geplaatst: 1 februari 2013 Delen Geplaatst: 1 februari 2013 The Tourist. Erg leuke en spannende actiethriller. Beide hoofdrollen uitstekend gespeeld door Jolie en Depp. 8,8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R1nus Geplaatst: 1 februari 2013 Delen Geplaatst: 1 februari 2013 Django Unchained (Western) - Een 3 uur durende Remake van de Spaghetti Western Django door Quintin Tarentino. Het heeft nog een beetje invloeden van de oude film (Die ik voor het kijken even snel op een rommelmarkt had gekocht) Maar voor de rest compleet veranderd. Deze film is echt een aanraden en echt een goede film, met echt Quintin Tarentino invloeden erin. Top Regiseur! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zyrill Geplaatst: 1 februari 2013 Delen Geplaatst: 1 februari 2013 I am Legend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
COGsoldier Geplaatst: 2 februari 2013 Delen Geplaatst: 2 februari 2013 Resident Evil 1,2,3 & 4. De eerste 2 zijn leuk en daarna worden de films ronduit saai en kut. En dat is met de games ook jammer genoeg, want de eerste 2-3 daarvan waren geweldig en de rest is gewoon zooi. 1 - 8,5. 2 - 8. 3 - 5. 4 - 5. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 2 februari 2013 Delen Geplaatst: 2 februari 2013 Wreck It Ralph. Erg goeie Disney film, eindelijk weer. Had er toch meer gaming personages in willen zien, of verwijzingen. Dat deden ze in het begin wel, en bij de credits, maar daar tussen helemaal niet. Het Racen gaf mij een erg grote Mario Kart gevoel, wat ze prima gedaan hebben dus. Een 9. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.