Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Afgelopen vrijdag Indiana Jones in de bios gezien. Nu is Indiana Jones, als archeoloog, natuurlijk mijn grootste held, dus helemaal onbevooroordeeld ben ik nu ook weer niet.. 

Tot de pauze van de film vond ik het vrij weinig Indiana Jones, moeilijk veel actie en maar vrij weinig van hetgeen de vorige films beter maakten, namelijk het speuren naar artefacten. Dat werd in het tweede deel van de film toch beter. 

Grootste minpunt in dit hele verhaal was deze dame, die de hele film uit was op haar eigen gewin en dan aan het eind van de film ineens volledig en out of the blue omdraait en niet zonder Indiana Jones kan, mislukte character building.

Was dit een waardige afsluiter? Nee, bij de derde film hadden ze beter kunnen stoppen. Maar, als archeoloog, en dan dat mogen meemaken? Ja, voor Indy zelf was het de beste manier om een lange carrière af te kunnen sluiten. Dus voor de kijker een no go, voor Indy een hell yeah!

Een magere 6. 

Zou ik zelf nog een keertje gaan? Ja, dat wel, want het blijft mijn grote held : ) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Enige tijd terug Blood Simple gehuurd, de eerste film van de Coen broertjes, maar daarin zag je al hun unieke stijl van films maken terug; verwrongen moraal en ongelukkige misverstanden en toevalligheden die het geheel van kwaad tot erger doet gaan.

Barman begint affaire met de vrouw van de bareigenaar. De eigenaar komt er weer achter doordat hij een privé detective had ingehuurd. De privé detective wordt weer door de eigenaar gevraagd het stel om te leggen. Zo beginnen meerdere films, maar het ontwikkelt zich er tot één die je niet veel vaker ziet.

De film was mij de 2,99 wel waard!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...