Ga naar inhoud

Bijverdienen.


Umbra

Aanbevolen berichten

Uhm, ik heb een vraag. M'n game-pc begint achter te raken. Ik dacht dat jullie misschien wel een idee hadden om geld bij te verdienen. Ik ben pas 14 dus heb nog geen volwaardige baan. Maarja, soms is het wel eens fijn om die games gewoon lekker op z'n max te zetten zonder framedrops. Heb je suggesties, drop ze dan hieronder, hoe absurd ze ook zijn. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gewoon aan iedereen die je tegen komt en overal laten weten dat je werk zoekt. Zo kom je de meest relaxen en onverwachte baantjes/klusjes tegen. Toen ik 13 was kon ik super de boer folders rond brengen(zwart natuurlijk) voor een gast die er zelf geen zin in had. Leren netwerken is misschien nog wel belangrijker dan wat je op school leert, daar kan je ver mee komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je al zo verwend bent om een game-pc te hebben op je 14de, slijm je toch gewoon bij je ouders. Toen ik 14 was werkte ik af en toe (zwart) bij mijn vader en deed ook aan zomerbaantjes, had ik genoeg aan. Nu werk ik bij de supermarkt. Of je doet kleine klusjes, autowassen en shit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerst een aantal jaren zwart gewerkt in een wokrestaurant, maar omdat dat zwart was had ik geen zekerheid en ben ik er uiteindelijk mee opgehouden. Nu werk ik in het restaurant van een hotel en daar verdien ik redelijk goed. Daarnaast is het ook gewoon leuk werk en heb ik toffe collega's. Horeca is naar mijn mening altijd wel leuk.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...