Mindless Geplaatst: 22 maart Delen Geplaatst: 22 maart Heb jij onlangs een e-mail gekregen van je nieuwe ontdekte, zojuist overleden tante uit Nieuw-Zeeland die jou 5 miljoen dollar aan erfgeld heeft achtergelaten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 22 maart Auteur Delen Geplaatst: 22 maart Ik kreeg deze van: unitednationunesco@gmail.com oodday, I am Dr. Brown, retired Customs Controller in London Airport here in the UK. I got your contact from a reliable source and I think we can work together. I just retired this year. We have two boxes known as consignment which we seized lying down in my office. They are still under my control despite my retirement. We have already scanned them, and found out that they are clean spendable American dollars, as a matter of fact. So I suggest to myself that instead the government will convert them to the treasury, so I think you can stand the claim, we will pull them out quite alright and deliver to wherever and every body concerned will have his or her own share of this money. Take note, this is risk free. We are talking of US$75 Million U.S Dollars , So this is a big deal, not a child's play. And please we don't want any exposure since we are the government, this should be between you and me only. If you accept this proposal, I will tell you what to do and how to go about it. Please you can send me your full details, including your Full names, cell phone number and contact email. I repeat , this is a big deal and keep it very confidential. Especially here in my country. Finally, the mode of sharing can be discussed after your response. God bless you .. awaiting your urgent response. Best regards, Dr. Brown CUSTOMS CONTROLLER Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 22 maart Delen Geplaatst: 22 maart Ik word al maanden gespamd door de FedEx dat ik een pakketje moet ophalen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 maart Delen Geplaatst: 22 maart Nee, om op te schorten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 maart Delen Geplaatst: 22 maart Gelukje 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 maart Delen Geplaatst: 22 maart Deze krijg ik ook op de post trouwens Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 24 maart Delen Geplaatst: 24 maart Zovaak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 25 maart Auteur Delen Geplaatst: 25 maart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 26 maart Delen Geplaatst: 26 maart Kreeg deze: Hallo Arendjan, Je hebt een persoonlijk bericht ontvangen van Shadowfly met de volgende inhoud: Hai ArendJan, Bij deze ben je een maand gebanned van wegen dat mishandel topic. Ik vermoed dat ik niet veel meer hoef uit te leggen dan dit, hopelijk koel je af en zien we je weer na een maand, probeer je te gedragen na die tijd anders wordt de ban permanent. Groet, Shadowfly Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 26 maart Delen Geplaatst: 26 maart Was dat die 50 jarige mod die hier vooral op net niet minderjarige meisjes reageerde? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 27 maart Delen Geplaatst: 27 maart 11 uren geleden, DunneDraak zei: Was dat die 50 jarige mod die hier vooral op net niet minderjarige meisjes reageerde? Nee, dat was ik. Na een klacht van de ouders van een user hebben ze mijn rechten afgepakt. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.