Ga naar inhoud

CdAB 16 [XVI] De lente is AL weer in het land!


h0bb1t

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mijn dorp is inmiddels ook getroffen door de tyfuswind. Sommige wijken zijn afgesloten bij wijze van quarantaine, maar de epidemie blijft om zich heen grijpen. Vannacht is de buurvrouw na een intens delirium gepaard met hevig braken overleden. Als iemand dit leest: stuur help. Alsjeblieft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Grrr moet ik nu weer op alles gaan reageren? Ok: - Huilie huilie over die swastika's, niemand had het hier überhaupt over een nazi-hakenkruis en om daar automatisch van uit te gaan getuigt van wantrouwen in ons leden. Daarnaast is het verwijderen van onze posts het opleggen van censuur. En wie deed dat ook graag? Oja, ome Adolf. Jullie zijn dus moar nazi dan wij. Daarnaast is een swastika een heilig symbool in het verre oosten. Moeten we Latijnse kruisen dan nu ook uit de samenleving bannen? Ook is deze swastika niet een slag gedraaid zoals die van de nazi's en betekent het OBVIOUSLY heel wat anders! Dus als alle oneducatieve mensen willen denken dat het adolfskruizen zijn en zich lekker beledigd willen voelen, dan doen ze dat maar op een ander forum. - Marco ik ga nu je brief "lezen"! - Op alle andere comments ga ik niet reageren :(

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...