Ga naar inhoud

CdAB 17 [XVII] De ellende is al weer in het land!


AlCheMist

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik gok een iemand, weetje een bom maken met huis, tuin en keuken is lang niet zo moeilijk, doe je het goed dan krijg je een harde boem en mensen raken gewond of gaan dood. Maar wie ben ik om te denken. De "media" kennende waren de terroristen weer eens bezig (ze zijn overal hoor!). Dus maak vlug een gat en bouw een bunker.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat helemaal prima. Ik heb vorige week redelijk veel gewerkt en het lijkt erop dat dat deze week ook gaat gebeuren, wat dus mooi is want centen. Verder ben ik afgelopen weekend in de kroeg geweest en at ik vanavond op kosten van mijn teamleider Domino's. Daarnaast is het nu definitief dat ik 27 april tot 3 mei een weekje vakantie heb, waarin ik allerlei gave dingen ga doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed bezig! Ik ga trouwens binnenkort ook een afspraak maken om een dag met een student mee te lopen bij de opleiding die ik wil gaan doen (Informatica). Dus daar kijk ik naar uit. En 27 april want Rebirth. En 29 april want Radical en salaris. Wat dik is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...