Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

Met terugspelen bereik je geen ene drol. Je maakt het alleen je keeper moeilijk en de tegenstander vindt dat alleen maar goed. Ik zie zo vaak door die kut terugspeelballen dat er een goal valt. Kijk als het niet anders kan ok. Maar hij doet het ook als hij gewoon naar voren kan spelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Met terugspelen bereik je geen ene drol. Je maakt het alleen je keeper moeilijk en de tegenstander vindt dat alleen maar goed. Ik zie zo vaak door die kut terugspeelballen dat er een goal valt. Kijk als het niet anders kan ok. Maar hij doet het ook als hij gewoon naar voren kan spelen. Met terugspeelballetjes bereik je niks? Wat nou als je Vermeer daar zet (die aardig mee kan voetballen) die de bal zo linea recta het middenveld in kan spelen? Heb je via 1 stap terug 3 stappen vooruit gedaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees wat je zeg. Dus jij wilt zeggen dat terugspelen niet erg is? Nou dan wordt het leuk op het WK. Natuurlijk is verdedigen het belangrijkste maar het gaat er ook om wat je met de bal doet. Soms is het ook de bedoeling dat je een bal de tribune in knalt in plaats van terug speelt. Het is alleen je eigen team in gevaar brengen. En met Blind is dat gewoon te extreem. Je raakt de tel kwijt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...