Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

Nee Klaas wij gaan door, kijken verder naar de toekomst en staan niet te lang stil bij het verleden. Daarnaast zat ik al in de Kuip toen jij nog aan het zoeken was naar je extra chromosoom in de buik van je moeder. Over "Glory Hunters" gesproken, van de 7de minuut was die beton-bak stil. Er was geen ajacied die achter z'n club staat wanneer het nodig is. Jullie worden niet voor niets succes supporters genoemd natuurlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we nou maar even eerlijk zijn, de Eredivisie kent geen topploeg. En Klaas, hoe veel ouder moet je nog worden om eens uit die pubertijd te komen. Je zit op de leeftijd dat je zou moeten gaan studeren als je dat nog niet doet, dus gedraag je er is op 1 topic naar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik doel dan ook meer op de sfeer, tenminste geen gezeik naar elkaar als we allemaal voor hetzelfde team zijn. Meh, ik heb een bloedhekel aan de sfeer bij internationale wedstrijden. Allemaal mensen die nooit voetbal kijken maar er ineens heul veel verstand van hebben. Constante vrolijkheid ook als het een kutwedstrijd is. Achteraf altijd de scheidsrechter de schuld geven. Meh, doe mij maar gewoon clubvoetbal. Hoewel het vol zit met tokkies zijn het wel mensen die om voetbal geven en een mooie sfeer neerzetten in het stadion.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...