Ga naar inhoud

Meest bespottelijke reviews ooit gelezen."


Game-BOY

Aanbevolen berichten

hallo Nintendo gamers ik heb een vraag? Wat zijn de meest bespottelijke reviews over games die jullie ooit hebben gelezen.

Ik heb er vorige week een gelezen op de site van bol.com die in mijn ogen echt de kroon spant.

De reviewer schreef het volgende. "Als je je kind niet wilt blootstellen aan demonische tekens en nare beelden, dan zou ik dit spel niet kopen. Wij hadden het al gekocht en geopend, maar nu hebben we het vernietigd en een ander spel gekocht (nou zijn ze allemaal niet 'zuiver', maar deze spant wel de kroon).

Bij veel webshops is het niet meer mogelijk om een game die uit de verpakking is gehaald terug te sturen. Zo ook bij deze mensen. Maar wat doen deze mensen? Ze vernietigen de game gewoon doodleuk omdat ze hem te eng vinden voor hun kinderen. Terwijl ze de game via internet hadden kunnen verkopen. Ze gooien gewoon 50 tot 70 euro door de wc en kopen vervolgens een ander spel wat hen ook weer geld kost. Ik had echt zoiets van: wat zijn dat voor debiele mensen, zeg. Echt ongelofelijk, die zijn niet normaal." 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2023 om 10:54, Avant-La-Lettre zei:

"Ik kwam onlangs op de site vanc oolblue een review tegen over de Nintendo Switch, waarin door coolblue zelf een opvallend minpunt werd genoemd: 'Om online te gamen moet de console verbonden zijn met een internetverbinding.' Dit lijkt voor mij een van de meest bizarre minpunten die ik ooit heb gelezen. Het is immers vanzelfsprekend dat online gamen een internetverbinding vereist. Ik begrijp niet hoe dit als negatief punt kan worden aangevoerd, aangezien vrijwel elke online gameplatform een internetverbinding nodig heeft om te functioneren."

Het is soms verbazingwekkend om negatieve punten te zien die zo vanzelfsprekend zijn binnen de context van het product of de dienst. Toch kunnen dit soort opmerkingen soms voorkomen in reviews, en het is altijd interessant om te zien hoe mensen verschillende aspecten van een product kunnen interpreteren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...