Ga naar inhoud

Stelling Starfield is een ongeslepen diamant.


Game-BOY

Aanbevolen berichten


"Ik speel Starfield nu al twee weken, en in het begin vond ik het een fascinerend spel met een meeslepend verhaal en boeiende missies. Het verkennen van de ruimte voegt echt een extra dimensie toe aan mijn spelplezier. Echter, ben ik tot de ontdekking gekomen dat het spel nog enkele storende problemen kent die mijn ervaring aantasten. Een van mijn grootste frustraties heeft betrekking op het landingsysteem van het spel. Soms laadt het snel, terwijl het op andere momenten extreem traag is of zelfs helemaal niet laadt. Bovendien ben ik herhaaldelijk geconfronteerd met situaties waarin de game 10 tot 20 seconden of zelfs langer vastloopt, wat mijn spelplezier aanzienlijk belemmert en soms zelfs dwingt om de game opnieuw te starten. Wat betreft framerate problemen, die ben ik nog niet echt tegengekomen, althans niet in een mate die als storend kan worden beschouwd. Het feit dat de game soms even blijft hangen, zou kunnen optreden op het moment dat de game een quicksave uitvoert. Maar als dit leidt tot wachttijden van 10 tot 30 seconden, vind ik dat behoorlijk lang. Het is dus niet zeker of het probleem daar ligt. Ik herinner me dat de eerste Halo op de Xbox ook kort een schokje vertoonde in het beeld wanneer de game aan het quicksaven was, maar wat ik ervaar is van een heel andere orde. Een ander punt van ergernis is dat wanneer ik een bestaande savegame wil overschrijven, het spel dit als een nieuwe savegame beschouwt. Hierdoor had ik op een gegeven moment wel honderd saves en kon ik niet meer opslaan. Dit lijkt op een vergelijkbaar probleem dat ik eerder heb ervaren in Fallout 4. Het zou handig zijn als je meerdere savegames tegelijk kunt verwijderen om dit probleem te verhelpen. Daarnaast ben ik ook missietrigger-bugs tegengekomen, wat naar mijn mening een van de meest hinderlijke soorten bugs is die je in een game kunt tegenkomen. Kortom, Starfield heeft veel potentieel, maar er zijn nog enkele technische problemen die dringend aandacht behoeven om de algehele speelervaring te verbeteren. Ik geef daarom nooit een cijfer aan games zoals deze, omdat er vaak zaken in zitten waarvan ik denk dat er nog werk aan de winkel is. Hopelijk luistert Bethesda goed naar de feedback van de community om het spel te verbeteren met de komende update. Ik zou dan ook heel graag willen horen wat de ervaringen van anderen zijn met Starfield

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...