Ga naar inhoud

PU-lezersenquête


Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

De resultaten zijn bekend! Dank allen voor het invullen. Ik heb ze afgerond op tienden.

Nieuws: 6.0/10

Powerspy: 5.2/10

Previews: 8.3/10

Specials: 6.3/10

What's the Tea?: 2.3/10

Reviews: 7.6/10

Florians VR View: 7.9/10

Neo's Art: 2.7/10

Framedrop: 8.0/10

Quizt je dat?: 5.7/10

Niet heel verrassend denk ik. Op What's The Tea en Neo's Art is al vaker kritiek geweest (zelfs de invullers die alles verder een 10 gaven, bedeelden deze rubrieken met een onvoldoende), hetzelfde geld voor de koortsdroom die PowerSpy heet (maar aangezien die overduidelijk door een talentloze stagiair in elkaar gedraaid wordt is dat nog wel te vergeven).

Prviews en reviews worden gelukkig meer gewaardeerd en ook Framedrop, toch altijd goed voor een glimalch, is een positieve uitschieter.

Je kunt nog steeds reageren trouwens; als veel mensen dat doen kom ik misschien nog met een update. Maar voor nu: dank voor alle reacties. Op naar de volgende 30 dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 19-11-2023 om 13:27, SjaanRukkesteijn zei:

De resultaten zijn bekend! Dank allen voor het invullen. Ik heb ze afgerond op tienden.

Nieuws: 6.0/10

Powerspy: 5.2/10

Previews: 8.3/10

Specials: 6.3/10

What's the Tea?: 2.3/10

Reviews: 7.6/10

Florians VR View: 7.9/10

Neo's Art: 2.7/10

Framedrop: 8.0/10

Quizt je dat?: 5.7/10

Niet heel verrassend denk ik. Op What's The Tea en Neo's Art is al vaker kritiek geweest (zelfs de invullers die alles verder een 10 gaven, bedeelden deze rubrieken met een onvoldoende), hetzelfde geld voor de koortsdroom die PowerSpy heet (maar aangezien die overduidelijk door een talentloze stagiair in elkaar gedraaid wordt is dat nog wel te vergeven).

Prviews en reviews worden gelukkig meer gewaardeerd en ook Framedrop, toch altijd goed voor een glimalch, is een positieve uitschieter.

Je kunt nog steeds reageren trouwens; als veel mensen dat doen kom ik misschien nog met een update. Maar voor nu: dank voor alle reacties. Op naar de volgende 30 dagen!

Goed bezig

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 19-11-2023 om 13:27, SjaanRukkesteijn zei:

De resultaten zijn bekend! Dank allen voor het invullen. Ik heb ze afgerond op tienden.

Nieuws: 6.0/10

Powerspy: 5.2/10

Previews: 8.3/10

Specials: 6.3/10

What's the Tea?: 2.3/10

Reviews: 7.6/10

Florians VR View: 7.9/10

Neo's Art: 2.7/10

Framedrop: 8.0/10

Quizt je dat?: 5.7/10

Niet heel verrassend denk ik. Op What's The Tea en Neo's Art is al vaker kritiek geweest (zelfs de invullers die alles verder een 10 gaven, bedeelden deze rubrieken met een onvoldoende), hetzelfde geld voor de koortsdroom die PowerSpy heet (maar aangezien die overduidelijk door een talentloze stagiair in elkaar gedraaid wordt is dat nog wel te vergeven).

Prviews en reviews worden gelukkig meer gewaardeerd en ook Framedrop, toch altijd goed voor een glimalch, is een positieve uitschieter.

Je kunt nog steeds reageren trouwens; als veel mensen dat doen kom ik misschien nog met een update. Maar voor nu: dank voor alle reacties. Op naar de volgende 30 dagen!

The Rock vindt die rommel van Neo maar niks, doe lekker volle pagina Framedrop. 
Dat What’s the Tea kan The Great One dan wel weer waarderen, evenals de Powerspy. Die quiz mag wel geschrapt worden, evenals Wouter’s voorwoord. 

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...