Ga naar inhoud

PS5 Kids acount nachtmerrie


Vally

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn zoontje heeft momenteel een PS5 (kids) account, omdat ik als verantwoordelijke ouder dat de veiligste keuze vond voor een 11-jarige. Echter zijn de restricties van dit systeem, met name voor het aanpassen van leeftijdsgrenzen, zoals het gebruik van voice chat en het spelen van games zoals Fortnite en Roblox, behoorlijk beperkend. Het blijkt onmogelijk de leeftijdsgrens te verhogen doordatde juiste geboortedatum is ingeven bij de aanmaak van het acount.

Om van het gedoe af te zijn, overweeg ik een nieuw (volwassen) PlayStation-account aan te maken (dus liegen over de leeftijd). Maar dan stuit ik op het probleem dat het Epic Games-account al gekoppeld is aan het oude PS (kids) account. Heeft iemand advies of een betere oplossing? Ik heb al vruchteloos gezocht op internet. Een mogelijke oplossing lijkt te zijn om het Epic Games-account los te koppelen van het PS (kids) account en het vervolgens te koppelen aan het nieuwe PlayStation-account. Echter, Epic Games waarschuwt dat alle in-game aankopen, levels en achievements dan verloren gaan. iets dat ik liever niet wil uitproberen het epics acount is echter wel ook gekoppeld aan een Nintendo (Switch) acount. Iemand met ervaring hiermee of een betere suggestie om het op te lossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...