Ga naar inhoud

Probleem met laptop


ErieNator

Aanbevolen berichten

Ik heb dus een heel raar probleem met mijn laptop. Zodra hij aan gaat kan ik een tijdje wat doen, maar als ik na ongeveer 30 minuten een ander programma probeer te starten begint hij programma na programma vast te lopen. Eerst dingen op de achtergrond, dan de taakbalk, en dan het bureaublad. Een mogelijke oorzaak is overhitting. Hij werd soms nogal warm, tijdens het browsen in Chrome al 50 graden, tijdens youtube of twitch filmpjes al gauw 75 graden en soms tijdens het gamen wel 90 graden! Is dit nog te fixen of heb ik een nieuwe computer nodig?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf ook een redelijke kutlatop die ook constant oververhit raakte. Ik heb toendertijd alles eventjes opengemaakt en flink wat stof uit de cooler gehaald, daarna werd hij al gauw minder warm. Voor de rest heb ik er ook echt de ballen verstand van, maar als je even googled op "How to open up [merk en type laptop etc]" dan krijg je genoeg filmpjes of stap voor stap guides met foto's die het je makkelijk uitleggen. Zo heb ik mijn cooler toen schoon gekregen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...