Ga naar inhoud

CdAB 18 [XVIII] Baarden en snorren


BaronBonk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Tristam, Pegboard Nerds, Sierra Leone, Klaypex, Krewella, Adventure Club, Rogue, AFK, Aylius, Blackmill (voor chill), Dabin, SirensCeol, Delta Heavy, Dubba Jonny, BAR 9, Far Too Loud, Flux Pavillon, Document One, Jeffo, Kairo Kingdom, KDrew, Knife Party, Lets Be Friends, MitiS, Modestep, mPulse (ook chill), Muzzy, Noisestorm, Phantasm!, Savant, Skorpion, Stereotronique, Virtual Riot, Zedd en Zomboy. Dit zijn mijn favorieten, er zit ook Drumstep, Chillstep etc tussen, maar geen House en Electro. Knap hoe je zo veel rotzooi in één post weet te krijgen ;) >Ik luisterde laatst een paar nummers van Reso en hoewel het af en toe zwaar naar Skrillex en EDM neigt vond ik het erg leuk. Huh? Is EDM niet de overkoepelende term van alle electronische muziek die dansbaar is?

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar kijk het zit denk ik zo. Zij vragen om dubstep en ze bedoelen natuurlijk artiesten zoals Skrillex. Wij weten dat natuurlijk maar aangezien wij stiekem de oorsprong van dubstep kennen en het pronken met onze wijsheden over muziek onze digitale piemel tot mythische proporties laat groeien geven wij allemaal artiesten afkomstig van de "oude" dubstep. Zij reageren er dan natuurlijk op door te zeggen dat het geen dubstep is waarop wij kunnen zeggen "HAHAH JE WEET HELEMAAL NIKS VASN MUZIEK LOLOLOL IK GA NU WEER LEKKER NAAR HESSLEAUDIOSINGELTJES LUISTEREN DOEEEEEIIIIII".
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, muziek veranderd. De rock van tegenwoordig is ook niet meer het zelfde als de rock van 20 jaar terug. Knive Party (Skrillex vind ik een raar voorbeeld. Hij zegt zelf ook dat niet al zijn nummer dubstep is) is net zo goed een dubstep artiest als de 'oude' dubstep artiesten, maar gewoon in het moderne jasje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...