Ga naar inhoud

Het vraag maar raak topic (vraagbaken)


JahArmy

Aanbevolen berichten

@orangemic, Yup, dit kom door een mutatie van het Saiyan gen. Het originele gen zorgt ervoor dat de spierstructuur en rekbaarheid verbeterd na een gevecht of ongeluk. Hierdoor worden de saiyans na elke nederlaag sterker en sneller. Sinds de Saiyans zich hier op Aarde herbergen, konden ze niet anders dan zich voortplanten met homo-sapiens. De afstammelingen hiervan bezitten een gemuteerd Saiyan gen dat de absorptiecapaciteit van het sponsweefsel in de schacht van de penis vergroot, wat wss de oorzaak is van Squall zijn probleem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 428
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jongens even een paar vragen over GTA V die jullie hoogstwaarschijnlijk wel kunnen beantwoorden voor mij. Hier komen mijn vragen voor GTA Story EN Online mode: 1: Wat is de snelste manier om geld te verdienen in GTAV? ik weet dat de aandelenmarkt een goede manier is maar ik weet nooit waar ik mijn geld op moet inzetten en vroeg me ook af of die bug nog aanwezig is waarbij er een koffer geld op de bodem van de oceaan zou liggen? 2: Is het mogelijk om de beach bum auto's uit mijn garage te verwijderen? ik wil gejatte auto's saven maar constant staan die baggerwagens in de weg waardoor ik ze gewoon kwijt ben en waarom saved de game mijn auto's niet ook al zet ik ze bij Michael in de garage? 3: Ik wil winkels overvallen maar vreemd genoeg gaat dat niet, moet ik daar eerst een masker voor kopen? Nu vragen voor Online: Ik ben meer van het freeroamen en ik wil dolgraag vliegtuigen hebben maar zijn amper te vinden. Welk level moet ik zijn zodat ik deze ken krijgen of dat ze vaker respawnen? Aangezien ik amper vrienden heb die dit spelen en het me wel superdik ( gaaf ) lijkt om met een zooi man online ff te klooien vroeg ik me af of iemand t leuk lijkt om een beetje te freeroamen. Stuur maar een berichtje, dan komt t wel goed. Wel graag mensen boven de 18, ben zelf 28 en heb geen zin in krijsers over m'n headset. Ik speel de game op de Xbox360. Alvast bedankt voor jullie hulp, het wordt zeer gewaardeerd. (eventueel mijn excuses voor de spelfouten of ontbrekende spaties, toetsenbord is kapot
Link naar reactie
Delen op andere sites

1. doe geen missies met die neger tot je het spel hebt uitgespeeld, daarna wel doen en geld inzetten via de beurs, moet je ff kijken op internet welke. 2. Geen flauw idee, tis gewoon een kut spel, mijn alien auto was ook opeens weg in story mode 3. je doet het fout. Leg ook eerst eens uit wat er niet lukt. Loop naar binnen zonder gun geequiped, daarna equip je hem wel en richt je hem op het voorhoofd van Apu. Apu pakt het geld voor je, zo niet vuur een waarschuwingsschot af langs zijn hoofd, pak zak met geld van de grond, klaar. Je hebt geen masker nodig. 4. Je moet wat lvls omhoog gaan voor je kan vliegen. iig boven lvl 5, moet je ff op internet check, zoals je eigenlijk bij alle vragen had kunnen doen of dit bericht in het GTA topic had kunnen zetten, maar ok. Je vind helikopters bij het zuidelijke vliegveld, de havens vlakbij de maskerwinkel links op de kaart, de legerbasis en de landingsbanen bij hillibilli land.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand voor mij een foto op internet vinden van een vijfpotige kruk? Ben wel benieuwd geworden naar hoe die eruit zien, maar kan zelf niks vinden.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...