Ga naar inhoud

Het vraag maar raak topic (vraagbaken)


JahArmy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 428
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

3DS XL. 2DS is gemaakt voor jonger publiek of mensen die kleine handen hebben of laag budget. 3D functie kan je ook bij de 3DS uitzetten dus dat vind ik geen argument als je het niet wilt. Ligt er aan jou aan of je liever een lekker groot scherm hebt of een kleiner scherm. Liggen beide goed in de hand trouwens.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet het ook hier maar neer: Mijn telefoon is onlangs kapot gegaan en ik ben dus een beetje aan het zoeken naar een nieuwe. Ik heb alleen niet veel verstand van specificaties bij mobieltjes, maar ik heb wat vergelijkingen opgezocht. Zo zag ik dat de Huawei ascend G525 een quad-core processor had van 1,2 Ghz. ik heb die vergeleken met de Iphone 5 en die heeft een dual-core processor van 1,3 Ghz. betekent dit dus dat de Huawei 1,2 keer 4=4,8 Ghz heeft en de Iphone5 1,3 keer 2=2,6 Ghz? en betekent dit dus dat de Huawei een snellere processor heeft en dus ook sneller is? Dat zou ik wel raar vinden want de Huawei is voor 198 euro + 20 euro cashback te krijgen (dus 178 euro, maar die 20 euro krijg je een paar weken later op je rekening) en de Iphone 5 is 700 euro.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...