Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Yup! Ik had eerst de 360 versie en heb n geupgrade voor 4 euro. Dr is nauwelijks iets veranderd alleen de user interface is iets mooier maar dat is t ook wel en je hebt veel grotere werelden als je een nieuwe genereert. Wel mooi was dat ik mn werelden van de 360 naar de one kon uploaden:)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een trieste cijfers voor MS in Japan. Ze hebben in de eerste week maar 23,562 consoles verkocht. Terwijl Sony binnen 2 dagen 322,000 consoles heeft verkocht in Japan. Nintendo deed ook goed in 2012 toen verkochten ze ook binnen 2 dagen iets van 300,000 consoles. Zelfs de originele xbox verkocht beter in z'n eerste week dan de xbox one hahaha. bron: [http://www.joystiq.com/2014/09/10/xbox-one-launch-didnt-ignite-japan-just-23k-consoles-sold/](http://www.joystiq.com/2014/09/10/xbox-one-launch-didnt-ignite-japan-just-23k-consoles-sold/)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah, kom op man, je bent echt de enige die zich er om bekommerd. Ons als gamers boeit het niet, en Microsoft zal het ook vrij weinig schelen. Alsof Microsoft nu minder gaat investeren omdat Japan geen succes is. Microsoft zag dit echt wel aankomen, gezien die Japannertjes alleen op Japanse shit geilen en niet op Westerse.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vraagje. Toen de Xbox One op 5 september bij mij in huis kwam wou ik de taal op Engels in stellen, maar als ik dat deed kon ik de regio Nederland niet selecteren. Om dit te kunnen doen moest ik de taal op Nederlands zetten. Nu heb ik gisteren Dead Rising 3 gekocht en, je raadt het al, het hele spel is gvd in het Nederlands, zelfs de spraak. Ik erger mij hier heel erg aan omdat die stem acteurs eigenlijk best wel emotieloos klinken in het Nederlands. Is er een optie om de taal op Engels te zetten en de regio op Nederland? Naar Nederlands vertaalde spellen zijn kut.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...