Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je regio en taal zijn aan elkaar verbonden, zet je je xbox op het Nederlands, dan is alles in het Nederlands en kan je niet de games in het Engels instellen. De enige manier is je xbox instellen op een Engelstalig land en de spraak ed ook op Engels instellen. Er zijn wel veel opmerkingen over (ook op xbox feedback), dus waarschijnlijk komt er wel een update waarin dit wordt verbetert.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad! Shit ik had eerlijk gezegd niet zo heel veel verwacht (wat je zegt: open world, etc.). Maar toen zat ik ineens vol verbazing te kijken. Forza 5 was best mooi, maar vooral omdat het erg scherp was. Maar dit zag er ook echt realistisch uit. Na al die artikelen die zeiden dat de One ondanks de 10% van kinect en DX12 alsnog geen 1080p kon halen begon ik zelf nog te twijfelen, maar deze demo blaast alles weer weg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet de topper die ik had verwacht. Volgens mij dachten we allemaal "de next-gen game" te gaan spelen. Daardoor kon de game eigenlijk alleen maar tegenvallen, ookal was het gewoon een vermakelijke game naar mijn mening. Ik was er alleen na de story wel meteen klaar mee.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Mooier dan forza 5 maar dat komt wss doordat deze game langer in ontwikkeling is geweest :) Vergeet niet dat Horizon 2 op 30fps draait ipv 60fps in Forza 5. Daardoor kan je een game natuurlijk ook veel mooier maken. Maar wat ik er van gezien heb vond ik ook wel erg mooi. Jammer dat t Xbox Juan only is. Maar gelukkig komt Project Cars er ook nog aan :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...