Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

12game heeft volgens mij nog geen XONE games. Elke Game Mania zou de volgende games moeten hebben (misschien uitverkocht): AC4, BF4, Fifa 14 & CoD Ghosts. De website die ik je aanraad is www.gamesshoppen.nl Betrouwebare website en hebben bijv. Dead Rising 3 morgen weer op voorraad voor 56 euro. Nedgame.nl heeft ook X1 games trouwens.
Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk op sites als beslist.nl voor de goedkoopste prijs, ik heb ACIV op wehkamp.nl gehaald, hij was bij de goedkoopste sites al uitverkocht, maar het koste maar 2 euro meer :) als het je niet uitmaakt of ze nieuw of 2e hands zijn, kun je ook altijd ff op marktplaats.nl kijken, daar staan trouwens ook vaak nieuwe games goedkoop op, en als laatste optie gewoon in google intypen: (naam game) + prijsvergelijk + (platform), en je krijgt op verschillende sites de goedkoopste optie ;) zo koop ik eigenlijk altijd mijn games :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...