Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Trials Fusion! Net in huis, maar ziet er al prachtig uit. Overigens ook een kleine maar toffe feature die Xbox One volgens mij exclusief heeft: er zitten voor het eerst in de triggers trillingen als de motor net optrekt, wat aanvoelt als een kleine trilling, zo iets wat je ook hebt als je zo'n motor in het echt net optrekt. Lijkt klijn maar het verhoogt zo de ervaring wel tijdens het spelen vind ik zelf. Volgens mij niet aanwezig op de PS4, speelde even ene halve track toen ik net in de GM was op de PS4 en had toen niet zoiets.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem bij de Game Mania gehaald voor 40 euro (zonder de korting dan dit bedrag) en dan heb je de game fysiek met Season Pass. Gezien de prijzen van de vorige games voor DLC, en dat je dan de komende 6 DLC allemaal krijgt vind ik die extra 20 euro geen geld. Overigens zit ik in de USA store en kan ik gewoon die UK DLC code gebruiken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 QR codes heb ik in het hoesje, season pass en nog extra DLC. Overigens tip voor die code die ze er zelf hebben opgeplakt: dat is van die Hazard Suit, alleen op de X1 zal hij aangeven dat het alleen kan op xbox.com of de x360, dus die vul je gewoon in op xbox.com met ja account, en dan komt die wel gewoon in-game te staan bij je DLC als redeemed!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...