Ga naar inhoud

Het Playstation 4 Topic


rodriguez

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat kan wel zo zijn, maar ik heb in juni gepre-ordered bij Bartsmit en gameshop Twente. En dus heb ik van de week bericht gekregen dat ik bij beide geselecteerd ben voor een playstation op release dag, oftewel ik kan er 2 ophalen. Nu wil ik de 2e pre order niet zomaar laten gaan, dus in principe kan iemand in omgeving enschede de pre order een soort van overnemen Hoe vraag je je dan af? Nou je spreekt ffkes een punt af in de binnenstad van enschede, daar ga je samen op pad en de ps4 ophalen. Ik laat mijn ID kaart zien want hij staat op mijn naam en diegene die de ps4 wil rekent af en pakt de PS4. easy as 1.2.3.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ik keek net in mijn mailbox en daar zat een email in van Sony PlayStation (PlayStation@eu.playstationmail.net) met als onderwerp: Laatste nieuws over de prijsverlaging voor PS4 | PS3 en PS Vita | PlayStation Plus-aanbieding en meer‏. Ben ik de enige die dit ziet of zijn er meerdere playstation gebruikers die dit hebben gezien?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...