Ga naar inhoud

Het Playstation 4 Topic


rodriguez

Aanbevolen berichten

Dat vroeg ik me ook ind af. Maar ik kreeg als andwoord dat het niet nodig is om de trilogy gespeeld te hebben om het verhaal te begrijpen. Je moet alleen weten vekta= good guys. Helghast= bad guys. En het speelt zich 30 jaar na het 3e deel af dus dat helpt wel om het verhaal beter te begrijpen.Ik denk ook dat ze het expres niet killzone 4 hebben genoemd omdat je dan het gevoel hebt dat je extra veel mist.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

''Hmm, AC IV is het echt niet waard man... Ik zou voor BF4 gaan.'' ''Inderdaad ik zou niet voor AC4 gaan. Kan je beter wachten en kijken of het niet net zo is als AC3, oftewel kut. '' ''Waarom een PS4 Eye?'' Ik snap dat er veel mensen denken dat je niet voor AC4 moet gaan na AC3, maar ik ben erg nieuwsgierig naar het verhaal na deel 3. Ook heb ik een beetje hoop voor dit deel. Ook wou ik niet 2 First Person Shooters kopen op dag 1. Dus ik ging kiezen tussen BF4 en Killzone Shadow Fall. Me tweede game werd dus AC4 aangezien Knack niet mijn ding is. En ik denk dat de Ps Eye wel leuke dingen heeft zoals het schrijven van je teksten met je controller, of je vrienden zien in een party chat terwijl je andere games speelt, of voice control. Lijk me wel leuk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...