Ga naar inhoud

Het Playstation 4 Topic


rodriguez

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
Wisten jullie trouwens al dat het mogelijk is om je Ps4 beter graphics op je scherm te laten toveren? Je hebt alleen maar een smartphone nodig. 1. Schakel je smartphone en PS4 2. Plug je smartphone via usb in je PS4 3. Start je telefoon en console op 4. Betere graphics. Je telefoon werkt namelijk als een soort "extra" CPU waardoor de console wat meer kracht krijgt en dus betere graphics op je scherm kan toveren. Je kan ook 2 smartphones aansluiten voor nóg betere graphics. Het klinkt misschien te mooi om waar te zijn,maar ik sta versteld van het resultaat na het inpluggen van mijn Sony Xperia Z3. Natuurlijk werkt dit beter met high end smartphones dan hele oude smartphones. Let wel: bij het aansluiten van meerdere smartphones moeten ze beide van Android of IOS zijn. Mixen kan dus niet. Ben benieuwd hoeveel het bij jullie scheelt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
>Ik heb inmiddels een Community aangemaakt: PUmunity. Iedereen van PU kan natuurlijk joinen! Als je er nog niet voor bent uitgenodigd dan moet je even je username hieronder droppen, dan zorg ik dat je erin komt! :) >Als jullie toevallig nog op- of aanmerkingen of zowel tips hebben over de community, plaats ze dan vooral hier! Ja, die taalfout.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij redcoon heb je nu een ps4 met bo3, elder scrolls online en destiny legendary edition voor 400 eus.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...