Ga naar inhoud

Het Playstation 4 Topic


rodriguez

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Eens, co-op is nog een beetje karig. Vandaar dat ik hoop dat op de Xbone snel series als Gears en Halo komen zodat ik weer met een maat kan knallen. Maarre, dat Knack ziet er nog best lachen uit idd met dat co-op. Ik dig co-op altijd wel dus zeker een keer spelen. Anders kom ik gezellig bij jou langs Twan hehe :P Wel jammer alleen dat de 2e speler mindere gameplay heeft doordat je steeds hetzelfde robotje blijft en qua powers dus ook niet echt afwisseling zult krijgen. Maar goed, niet klagen, beter wel dan geen co-op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja, ik hoop het, maar ik heb hem helemaal gezien en ze lieten behoorlijk wat verschillende plekken zien, waar die 2e in alle gevallen even groot is en een zilver robotje. Bijv. in dat ijs-level zie je dat da Knack geval helemaal een ice-giant is geworden met ice abilities.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Games als Contrast, Daylight, Deep Down, Transistor, The Witness en voor andere nog meer, vergeet ik ook steeds. Deze ga ik waarschijnlijk voor stuk kopen op release. Naast Killzone, en later Knack, heb ik deze dus ook nog allemaal te spelen. Zou ook allemaal niet mogelijk zijn op de One. Daylight en Deep Down ben ik bijvoorbeeld bijna even gehyped voor als voor veel AAA titels. Daarnaast wil ik al de F2Ps ook wel eens checken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...