Ga naar inhoud

Het Playstation 4 Topic


rodriguez

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mensen die hun DAY ONE console willen annuleren? Niet doen maar stuur mij even een berichtje. Je zou me er erg blij mee maken als ik hem over kon nemen. Heb helaas te horen gekregen dat de mijne pas in januari zou komen dus ik heb em geannuleerd, tegen die tijd hoop ik em allang ergens anders vandaag te hebben...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was zou ik alleen maar games in de winkels kopen. Via de playstation store is het meestal duurder. Maar de grootste reden is dat je harde schijf heel snel vol zit. Je moet er rekening mee houden dat elk PS4 spel geïnstalleerd moet worden. Dat neemt zo'n 30 GB in beslag per game. Daarnaast is er van het begin af aan maar 400 GB vrij. Dus stel dat je alleen maar games uit de winkel gaat kopen is je PS4 al vol bij zo'n 20 a 30 games. Je kan natuurlijk wel weer een nieuwe hardeschijf in je PS4 zetten, maar dat kost weer wat centjes.

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...