Ga naar inhoud

Het Playstation 4 Topic


rodriguez

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kunnen we niet weer een beetje ontopic gaan? Ik moet zeggen, mijn ervaringen tot nu toe met de PS4 zijn fantastisch. Mooie graphics samen met een controller die echt 10x zo goed is als zijn voorganger. Heb al een paar games flink wat uren kunnen spelen en ik moet zeggen dat grafisch gezien Killzone er echt met kop en schouder boven uit steekt. Als ik daarna na het tofste verhaal ga kijken moet ik AC: Black Flag kiezen. Erg tof verhaal en ook zijn allerlei facetten heel mooi uitgewerkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben sinds vorige week een Try Before You Buy PS4 gekregen van Sony <3 (gewoon de retail versie, geen demo), en moet zeggen dat NBA 2K14 er echt heel goed uit ziet. De enige game die ik nog echt heb kunnen spelen gezien ik dinsdag en woensdag pas rustige momenten heb gehad waarbij ik even de controller kon oppakken en wat basketballen. Nooit basketbal games gespeeld en is niet echt mijn ding maar ik moet gewoon even zeggen dat het er prachtig uit ziet. Cutscenes en de wedstrijd lijken bijna echt, en de controller speelt fijn. Inmiddels alweer bijna door hoe je een beetje normaal NBA moet besturen dankzij de rustige momentjes :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...