Ga naar inhoud

Assassin's Creed 4: Black Flag


warlord14

Aanbevolen berichten

  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 7 maanden later...
Tot nu toe nog steeds volop bezig. Ga zometeen weer verder tot een uurtje of 4. Dat is het voordeel van om de week andere werktijden. Het verhaal is een beetje matig nu, maar dat maakt de gameplay wel goed. En het negatieve gedoe om de graphics ervan snap ik niet echt. Ik heb haarscherp beeld, echt veel mooier dan ACIII, dus misschien moeten de mensen die dat niet ervaren een betere tv kopen. ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

spoiler; is het zo als die flare aangestoken word dat je met blackbeard die men of war moet vernietigen en dat hij daar dood ga als je niet binnen een bepaalde tijd die opdrachten behaald ofzo? want er waren bij mij echt veel vijandige mensen op het schip dus kon niet veel doen. wel is het keihard dat hij vol een zwaard in zijn gezicht krijg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor die lijst Ezio, nu ga ik hem sowieso halen eind deze week voor Xbox360. Wou eigenlijk wachten op next-gen maar we hebben met GM pre-order doel bereikt en dus krijg ik een gratis season pass voor noppes, maar alleen voor 360,ps3 of ps4, dus doe ik het nu maar. Ook nog Kinect aan men baas verkocht voor 35 euro dus kost AC Black Flag nog maar 18 euro voor me, inclusief season pass. Zeker met die review cijfers en alle Special Editions van AC vanaf Brotherhood op mijn vensterbank kan ik hem niet laten liggen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt ook totaal niet meer op AC1, en nog maar matig op AC2. Maar is dat slecht? Nee? De mongolen die hier om gaan janken zijn dezelfde mongolen die gaan janken hoe CoD totaal niet vernieuwend is. Ga dan niet meelopen met de CoD haat als je zelf niet eens tegen vernieuwing kunt. Ja, ik haat ook op CoD, sinds aankondiging Black Ops, maar ik wil dan ook gewoon vernieuwing. AC4 is sowieso één van de leukste AC's, juist omdat het lekker fris aanvoelt. Door AC3 was ik een beetje sceptisch over het hele zee gebeuren, maar ik vind het erg leuk om nu te varen, steeds te stoppen bij eilandjes voor de schat, schepen opblazen, en als vetste piratengevoel: boten enteren/kapen. Verder is Havanna idd perfect geschikt om nog te freerunnen. Naast Havanna nog maar in 1 andere stad geweest en die geeft ook genoeg klimplezier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het jammer dat Edward zich pas heel laat in de game bij de assassin's creed voegt. Ik heb hem nog niet uitgespeeld, maar ik heb het gevoel dat het niet lang meer duurt en tot nu toe valt het me wel tegen qua interacties/missies met de creed. Het verhaal is inmiddels wel beter geworden gelukkig. Ik heb zojuist ook de laatste sleutel voor het Templar armor gevonden. Ook mijn Jackdaw is op een paar upgrades na klaar, alleen jammer dat de Ubisoft servers platliggen, want ik wil graag mijn Kraken Ship pack gebruiken. Ik ben het eens met Roan. 't Voelt lekker fris aan. Een sterke AC game. Tot nu toe het enige minpuntje is dat de gameplay in Abstergo first person is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...