Ga naar inhoud

Assassin's Creed 4: Black Flag


warlord14

Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik al die 'exclusieve extra content eilandjes' bezocht. Daar krijg je wel leuke items van. Ik was vooral verrast door het Captain Morgan outfit (ik drink die rum namelijk ook), die is gruwelijk mooi. Nog steeds geen Kraken Ship pack gekregen, gvd. Ik heb al op internet gelezen dat meer mensen die de Season Pass kopen hem niet zien staan in het menu. Vage shit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

uitgespeeld, vond het einde wel sneu voor edward en die vrouw. hun zijn de enigste 2 piraten over van de andere. als ze begint te zingen zie je edward naar die tafel kijken en zie je ze allemaal er zitten terwijl het niet zo is is het wel jammer. maar wat ik niet begrijp is edward was een piraat/assasin en dan komt haytem (kind van edward) die is een tempelier met hiddenblades en dan komt connor (zoon van haytem/ klein kind van edward) die is een assasin. ik vraag me af wat is er gebeurt tussen die tijd van edward en zijn zoon haytem waarom hij de veskeerde kant is op gegaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

speelde gister AC IV. Wat een belachelijk slechte game. Ubisoft stelt weer enorm teleur; heb geen vertrouwen meer in ze. Physics uit 2007, ondermaatse graphics en de wereld voelt leeg aan. Plus dat je de hele map na kan maken in Far Cry3 map editor, want gecompliceerderder programma's hebben ze blijkbaar niet. Na 5 schepen aan te vallen was ik daar ook al op uit gekeken, en na 2 stormen was dat ook al voorspelbaar. Man man wat mis ik assassins creed 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry was vergeten spoiler neer te zetten. @littledemon idd ik vond het ook een mooie einde, en als haytem ingelijfd is vind ik het raar dat de assasins niks hebben gezegt over zijn vader aangezien ze werden opgejaagd door de tempeliers. toch wel een apart verhaal tussen die generaties. @orangemic wou misschien vergeet je wel is was, en dan gaan mensen triest zo reageren? zegt al genoeg over die persoon zelf.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haytham was geboren in het jaar 1725, als de tweede zoon van de Assassin Edward Kenway en zijn tweede vrouw Tessa Kenway. zonder het medeweten van hem, werd Haytham getraind om een Assassin te worden van jonge leeftijd. Tijdens die tijd, werd Haytham onderwezen hoe je een zwaard moest gebruiken, terwijl hij amper zes jaar oud was. Hij werd ook aangemoedigd om voor zichzelf te denken, en andere hun mening in vraag te stellen. Op zijn achtste verjaardag, was Haytham's familie naar huis aan het wandelen van een trip naar White's Chocolate House in Chesterfield Street, wanneer de groep werd aangevallen door een straatrover. Reginald Birch, die ook bij hen was, dreigde om de man te vermoorden, die probeerde om Tessa haar halsketting te stellen maar faalde. Howel, hij afgeraden werd door Edward, die kwaad was op de agressieve Reginald om dat hij de straatrover wilde vermoorden. Wanneer Haytham thuis kwam die dag, vroeg Edward aan zijn zoon of hij de dief zou vrijlaten. Eerst, antwoordde Haytham dat hij gevoelens had om wraak,
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar zou de man genade hebben geschonken, en kreeg een kort stalen zwaard; dit zwaard zou hij gaan gebruiken in zijn leven als Tempelier. Op 3 December 1725, was er een aanval op Haytham's huis in London in Queen's Anne's Square wanneer hij nog jong was, waar zijn vader, zijn enige vriend Tom Barrette, en sommige van de huis bedienden vermoord werden. Bij deze, werd zijn half-zus Jenny ontvoerd, en werd een dagboek van zijn vader gestolen. Deze gebeurtenis was waneer Haytham zijn eerste moord pleegde, op één van de infiltranten, maar het verzuurde de visie van hem door zijn moeder. Snel na dit, werd Haytham benaderd door de Groot Meester van de Tempeliers Order's Britse rite, Reginald Birch; die werkte als zijn vaders senior vastgoed beheerder en had verkering met Jenny. Na dit, werd hij toegelaten door zijn moeder om te trainen in Europa door Birch, die hem begeleidde in de Tempeliers manieren. Als lid van de Tempeliers order, werd Edward Braddock een kennis van Haytham, een collega Tempelier en soldaat in het Britse Leger. Ze hebben beide deel genomen in het beleg van Bergen op Zoom, waar Braddock's agressieve houding duidelijk werd. Nadat Braddock brutaal meerdere onschuldigen vermoordde, hadden de twee een ruzie en Braddock verliet de Tempeliers Order voorgoed. Tijdens een missie om een jonge rebel Lucio te ontvoeren, ontmoette Haytham de Assassin Miko, die werd toegewezen om de jonge man te beschermen. Door de aanval van de assassin, verloor Haytham zijn dierbare korte zwaard, maar het gevecht eindigde wanneer Haytham, Miko in een gletsjerspleet duwde, maar werd vervolgens met hem meegesleurd; dit leidde dat Miko zich vastgreep aan een touw en Haytham's arm om te voorkomen dat hij viel in diepe dal viel. Haytham, hoewel, maakte Miko's verborgen mes los van zijn arm en beet in zijn hand, om er voor te zorgen dat Miko viel in de dal. Hoewel dit zich niet verlostte van zijn tegenstander, op Haytham's suggestie, vluchtte Miko weg om een andere dag te vechten. Nadat, compenseerde het Assassin's verborgen mes voor zijn verloren zwaard, bracht Haytham Lucio naar Birch zodat hij Lucio's moeder kon chanteren om het dagboek te ontcijferen dat Haytham had verkregen van Juan Vedomir, een doelwit dat Haytham had vermoord op een eerdere opdracht. Stelen van de Voorgangers SleutelBewerken Haytham met Reginald Birch "Once. My father brought me here as a child, though I remember little of it. And I don't suppose tonight will afford me the luxury of a proper viewing either." ―Haytham weerspiegelt zich op zijn eerste toneelstuk dat hij bijwoonde met zijn vader.[bron] In het jaar 1754, Haytham woonde de musical The Beggar's Opera bij van John Gay, in Theatre Royal in London. Hoewel hij het zich beklaagde dat hij het stuk nooit helemaal heeft gezien, was Haytham's daar om een "voorgangers" artefact te stelen van een aanwezige beschermheer en lid van de Assassins Order, dat toevallig
Link naar reactie
Delen op andere sites

Miko was. Nadat hij het artefact verkregen had en de eigenaar vermoord had, vluchtte Haytham uit het opera huis en ontmoette nog eens zijn mede-samenzweerders. Van daaruit, werd hij op een ship gezet naar Boston, en werd bevolen om de locatie te onthullen van de Eerste Beschavings opslagplaats in de regio; Haytham zou dan een officiële aanwezigheid van de Tempeliers in de Nieuwe Wereld vestigen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...