Ga naar inhoud

Welke telefoon heb je?


Puboy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 385
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Onzin, X6 is een prachtbak. Heb dat ding een keer gereden, nou dan denk je er wel anders over. Een auto heeft ook nog een innerlijk he ;) BMW maakt inderdaad prima interieurs, maar ik hoef niet gezien te worden in een X6 heur, toppunt van wansmaak. Voor het geld van een X6 is er toch wel heel veel toffers op de markt (voor hetzelfde geld rijdt je een 6 serie of mercedes cls met v8 voorin, daar hoef je toch geen seconde over na te denken?). >Wauw man . Heb jij een nissan micra ofzo? Ik zit op het fucking internet, ik heb helemaal niks.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Sensation is idd een toestel dat veel uiteenlopende issues heeft gehad. Ondanks meerdere updates heeft HTC dit nooit helemaal op kunnen lossen. Zelf heb ik de One X nu meer dan een jaar en heb nog nergens last van gehad. Ik werk bij een telecombedrijf en we krijgen over de One X ook relatief weinig klachten binnen. Toptoestel hoor..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu de One X en ga deze week een nieuw toestel halen. S4 vind ik net als de S3 gewoon niet mooi. Xperia loopt op gebied van software updates vaak achter de feiten aan. iOs is nu tov Android toch een stapje terug. Plus ik ben principieel tegen een bedrijf als Apple, €17,- betalen voor een usb kabeltje, telkens een andere oplader etc. dat gaat mij gewoon te ver. Het wordt dus de HTC One. Imo gewoon de beste smartphone van dit moment en een leuk alternatief als je niet mee wilt gaan in de duopolie van Samsung en Apple :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...