Ga naar inhoud

Die games die je gewoon nooit hebt uigespeeld


j0rizz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja ik zou hier dus op terugkomen nou bij deze: Mirror's Edge, want er zat een of andere glitch in een bepaald level waarbij die chick steeds misgreep en 20m naar beneden donderde. GT5, ik heb alles uitgespeeld alles op goud alle licences op goud, maar no way dat ik die 24h races ga doen! Bioshock 2, ik zal hiermee geen vrienden maken, maar dit is gewoon niet mijn type game. Alle Call of duty singleplayer na MW2 heb ik ook nooit uitgespeeld. Dit is allemaal op de ps3, ik heb niet zo een supergeheugen dus ik heb er vast nog 50 niet uitgespeeld, misschien kom ik er nogmaals op terug.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Ico 100% wilt uitspelen (trophy wise) dan kijk je tegen minimaal 2 playthroughs aan. Mijn eerste playthrough waarbij ik alles nog uit moest zoeken kostte me anderhalf uur. Vervolgens is er een trophy waarvoor je binnen 2 uur het spel uit moet spelen, dus reken maar uit :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Call of Duty Black Ops 2 Heb sinds Modern Warfare alle COD's gekocht en met veel plezier gegamed maar Black Ops 2 is me zwaar tegengevallen. Alle blije vrolijke kleurtjes, knalgroene tanks, de belachelijke keuze om slechte acteurs uit B films te kiezen als hoofdpersonages in de singleplayer, en de zogenaamde replay waarde verhogen door keuzes te kunnen maken in de singleplayer. En oja voor de trophy hunters onder ons, hoe lang ben je wel niet bezig om al die kut challenges te halen in elk singleplayer level. Contant herladen, cut (lees: K U T scenes) scenes bekijken en dan maar hopen dat je het goed fixed anders kun je weer van voor af aan beginnen. Nee, sinds ik Battlefield grijs gespeeld heb is Black Ops 2 een waardeloos camp spel. Ik hou van snelle actie en de voorgaande COD's, dus hopelijk maakt Modern Warfare 4 dit achterlijke spel weer goed. Anders blijf ik bij Battlefield :) #afzeikmodusuit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...