Ga naar inhoud

Die games die je gewoon nooit hebt uigespeeld


j0rizz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het verhaal/ sidequests in Skyrim vond ik persoonlijk erg goed uitgewerkt. Het verhaal van Fallout 3 kon me echter niet heel erg boeien helaas. Ook de reden dat ik m NET niet uitgespeeld heb... ik moest enkel nog de allerlaatste eindbaas zover ik weet, dus ik dacht eerst alle DLC ook nog uit te spelen (5 stuks ofzo?). Toen ik bij 3/5 zat had ik er eigenlijk geen zin meer in. Naderhand per ongeluk een keer mijn saves weggegooid. Stom.
Link naar reactie
Delen op andere sites

**Dragons Dogma** 2x aan begonnen, nooit echt ver gekomen. Ik vond het combat systeem gewoon kut. Wat ik ook leek te doen, bepaalde vijanden haalden me keihard neer terwijl mijn party als een stel idioten aan het rondrennen was. Het leek me wel een hele toffe game verder. **Fallout 3** Het verhaal van Fallout 3 kon me echter niet heel erg boeien helaas. Ook de reden dat ik m NET niet uitgespeeld heb... ik moest enkel nog de allerlaatste eindbaas zover ik weet, dus ik dacht eerst alle DLC ook nog uit te spelen (5 stuks ofzo?). Toen ik bij 3/5 zat had ik er eigenlijk geen zin meer in. Naderhand per ongeluk een keer mijn saves weggegooid. Stom. En nog een zootje games die gewoon kut waren / op een bepaald veel te repetitief werden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en Kingdoms of Amalur. Vier keer aan begonnen ofzo, de 4e x ook echt in de game gekomen maar gezien de stapel RPG's en andere games die ik nog had liggen ben ik er op een gegeven moment mee gestopt gezien de tijd die ik nog nodig ging hebben om het uit te spelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kingdoms of Amalur had helaas geen uitdaging, maar op zich wel leuke lore en een erg toffe wereld met een fijn sfeertje. Ik hield het na ongeveer 40 uur voor gezien, met name omdat je heel snel de level cap bereikt en het vanaf dat moment allemaal veel van hetzelfde is. Er zijn inderdaad games waar je meer terug krijgt voor de talloze uren die je erin stopt. Ik heb me er mee vermaakt voor zolang het duurde en wellicht ga ik ooit nog een keer door als ik de savegame van mijn inmiddels overleden laptop weet te krijgen, maar met alle toffe dingen die uitkomen en nog op mijn lijstje staan zie KoA's kansen somber in.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...