Darksaviuor Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Lijkt een beetje op respecteer jij diegene onder je maar toch anders want dit is wie je het meest respecteert. je hoeft alleen een naam te noemen en je mag iedereen kiezen zolang tie maar op pu.nl post Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicka187 Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Ik respecteer helemaal niemand en niemand respecteert mij. Zo hoort het ook, anders word het een veel te kleffe zooi hier op PU.nl. Kunnen we nu weer stoppen met dit topic? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Darksaviuor Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Waarom haat jij altijd op topics really elke topic wat een beetje op een andere topic bash jij op en trouwens het mag ook iemand zijn die jij mag of met wie jij dezelfde mening deelt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SW_POWN Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Ik respecteer iedereen die dezelfde meningen deeld als ik. De rest haat ik met een passie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
haisseM Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Leer verdomme eens normaal Nederlands kutmongool en kap eens met het aanmaken van kuttopics. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicka187 Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 @Darksaviuor Zie tekst haisseM. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
seyar225522 Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Wtf, ga normaal praten kerel. Niemand respecteerd je omdat je dir soort onzin uitkraamt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
seyar225522 Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Ik respecteer gwm ieders mening Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Darksaviuor Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 OMG ik maak een spelfout nu vergaat de wereld.Ik bn ook echt beledigd als je mijn kutmongool noemt en misschien is dit wel een kuttopic maar ik denk niet dat mijn andere topics dat zijn sinds dat niet op die topics is gezegd en ik had verschil van mening met Nicka187 en niet met jou haisseM en Nicka187 als jou reactie hetzelfde is als die van haisseM als ik eens wat zeg tegen je dan ben jij hier de 'kutmongool' als dat al een belediging is naar jou toe want ik schat jou hoger in dan haisseM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Darksaviuor Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 @seyar225522 naar wie is dat toe naar mij of haisseM of Nicka Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
haisseM Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Er bestaat een grandioos verschil tussen 'een spellingfout' en een achterlijke kutpost. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Darksaviuor Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Jij zegt "Leer verdomme is Nederlands" wat dus moet slaan op de spellingfout en niet op wat ik heb gepost Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 >Ik respecteer helemaal niemand en niemand respecteert mij. Zo hoort het ook, anders word het een veel te kleffe zooi hier op PU.nl. Hé shit. Ik hou altijd wel van kleffe zooitjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicka187 Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 haisseM zijn woorden zijn niet de mijne, maar zijn Jihad tegen dubbele- en onzinnige topics steun ik wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicka187 Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 En BoemerHD zijn avatar jatten is natuurlijk al helemaal een no-go. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alevivas Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013  Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 HAHAHAHAHA DIE GIF Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Ik respecteer haisseM het meest, hij is altijd zo heerlijk kritisch en zelfingenomen <3 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Ik respecteer iedereen die weleens posts maakt waar ik om moet lachen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
haisseM Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Ik respecteer EarlyGamer het meeste vanwege zijn hoge level en geweldige posts altijd. Ook zijn ontzettend gezellige karakter maakt bij mij veel los. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cpt Smokey Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Gezellig hier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Ik respecteer Phantax altijd vanwege zijn veel info bevattende posts. Zelfde geldt voor die Ezio_Auditore_da_Firenze gozer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Ik respecteerde Noobkillar het meest, helaas kon hij het niet meer aan en is hij met de horizon verdwenen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Echt genieten dit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Zolang jullie mij maar respecteren vind ik het prima. Tegenstribbelen = eeuwige haat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.