Ga naar inhoud

World of Warcraft Spelers.


LordJeenus

Aanbevolen berichten

hey, ik speel weer WoW en het klinkt een beetje "Lonely" ofzo maar als er iemand is rond mijn leeftijd (15) en WoW speelt en met mij wil spelen. ik speel normaal op Xbox maar als ik WoW speel dan zit ik met hun te praten alhoewel dat niet echt handig is want hun spelen dan andere games en niemand speelt dus WoW. mijn skype is : Jeendevries1997 add me als je eens wilt spelen. (no homo) haha (ik heb alle expansions behalve "Mists of Pandaria") cya.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is heel veel mis mee. Sure, je kan er enigszins een gesprek voeren, maar daar blijft het ook bij. Het zijn allemaal mensjes die over hetzelfde aan het jammeren zijn en shit. Waarom het ook kut is, is dat je elkaar niet eens in de ogen kan kijken. Wat gebeurd er? Dan krijg je iemand die niet achter een microfoon zit, maar tegenover een persoon :o! Die gaat zich dan debiel gedragen, want hij is uit zijn comfort zone.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het punt niet juist om gesprekken te voeren als je sociaal bezig bent? Wat wil je nog meer dan dat als je aan het socializen bent? Eraan likken? Overigens is het een flinke generalisatie om te denken dat mensen over het internet/op WoW alleen maar 'jammeren en shit'. En waarom zou ik willen weten wat die andere persoon aan het doen is in RL? Als je juist via een online game praat, kan je tegelijkertijd gamen ook. Extra voordeel zou ik toch zeggen. Verder begrijp ik je argument niet echt wat die comfort zone betreft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat nou als al die mensen waar je samen mee speelt in het buitenland wonen en WoW of een ander spel het beste en gemakkelijkste was/is hoe je met hen kan optrekken. Ook heb je ze bijna of helemaal nog nooit in het echt gezien, als je langer dan 1 jaar veel met mensen samen speelt en praat kan je heus wel echte vrienden worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lemonpie: Dat je dat comfort zone punt niet snapt zegt al genoeg. De rest van je verhaal is eigenlijk niet eens zo boeiend, dus erop ingaan is in dat opzicht nutteloos. Ik zal het enkel met de opmerking doen die als volgt gaat: praten over een game heeft geen ruk met sociaal gedrag te maken. Ga je naar een fucking kroeg om daar te praten over je DPS? Lijkt mij van niet. Lees het maar even terug, en misschien snap je dan mijn punt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...