Ga naar inhoud

Het game date topic!


DarknessFood

Aanbevolen berichten

  • Reacties 742
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Klopt, dat vind ik niet te snappen. Jij begrijpt overduidelijk het hele punt van spelen met andere mensen niet. Als je professioneel wil gaan doen, kun je gerust naar een of andere clan van 12-jarige "pro's" gaan en daar je helemaal uitleven. Maar sommige mensen vinden het veel leuker om gewoon met mensen te spelen voor de lol, niet omdat ze games bloedserieus nemen. De mensen hier spelen samen omdat ze dat leuk vinden, en ze geven geen kanker om hoe goed de een of de ander is. Gezelligheid vind ik, en velen met mij, in games veel belangrijker dan hoe goed iemand is. Als je iemand wil mee laten spelen op basis van een stom cijfertje, heb je het wel erg hoog in je bol. En voordat je huilie huilie gaat doen van "jij bent zeker een hele slechte multiplayer gamer": ik ben inderdaad niet de beste. Maar ook zeker niet de slechtste. Ik speel het vooral voor de lol, en niet om te laten zien hoe goed ik ben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een onzin dat ik 'het punt van het samenspelen niet snap'....haha Er zijn meerdere redenen om samen te spelen....gebruik die hersentjes van je nou eens, gap.... Ik speel soms ook voor de lol, maar CoD speel ik vaak om zo'n hoog mogelijke winstreak te behalen, en jij doet nou net of dit niet mag.... Doe niet zo raar, ducje. Natuurlijk mag ik hier eisen aan stellen, en als jij dat niet gepast vindt is dat jouw probleem :P Prima dat jij alleen voor de lol speelt, en niet om te laten zien hoe goed je bent. Dat moet je zelf weten, net zoals ik zelf mag weten hoe ik speel....haha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...