Ga naar inhoud

Hulp gevraagd. Problemen met 2e videokaart... Drivers opnieuw geinstalleerd... nog steeds niets!


eMVee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Voor 400-600 euro kan je een hele goede pc kopen, zeker als je de randapparatuur er al bij hebt. Wat ik heb gedaan is een tweedehands gekocht op tweakers.net bij het vraag en aanbod. Nu is tweedehands vaak een beetje dubieus, maar als je een beetje goed zoekt vind je altijd wel wat leuks. De userbase daar is vaak ook erg vriendelijk en kundig, en verkopen over het algemeen gewoon goed draaiende PC's
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B441431%5D=1&product%5B556607%5D=1&product%5B558085%5D=1&product%5B583124%5D=1&product%5B242421%5D=1&product%5B549508%5D=1&product%5B571325%5D=1 Dit is echt budget pc, puur goed in gaming, verdere aspecten zoals opstarten en data verwerking is crap. dus je kan simcity zonder problemen spelen. maar er is 0.0 toekomst in het pc-tje http://www.alternate.nl/html/cart.html?cmd=change&key=pcbuilder-604999011&amount=0 Deze gaat over je budget heen, maar is zijn geld cker waard, je kunt simcity op hoogste resolutie spelen(zovizo high waarschinlijk ook met zonder problemen ultra) en mocht er in de toekomst nog een game uitkomen die je wilt spelen kun je de komende 2 jaar prima uit de voeten(tegen die tijd niet meer op hoogste resolutie uiteraard).de pc word voor die prijs ook geinstaleerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

CPUs Socket AM3+ AMD FX-4100 "Zambezi" 1 x € 102,90* Voedingen Sharkoon WPM600 2x PCIe, Kabel-Management, Zwart 1 x € 59,90* Behuizingen Midi Tower Aerocool Strike-X USB 3.0, Wit 1 x € 69,90* DVD-reWriters Serial-ATA ASUS DRW-24B5ST 12x DVD-RAM, Zwart 1 x € 24,99* Moederborden Socket AM3+ MSI 970A-G46 RAID, Gb-LAN, Sound, ATX 1 x € 72,90* Harddisks 3,5 inch SATA Seagate ST1000DM003 SATA 600, Barracuda 7200.14 1 x € 62,90* Geheugen DDR3-1333 Kingston HyperX 4 GB DDR3-1333 KHX1333C9D3B1/4G, blu 1 x € 28,49* Software Besturingssystemen Microsoft Windows 7 Home Premium 32-Bit NL OEM, Incl. ServicePack 1, Nederlands 1 x € 89,90* Grafische kaarten ATI/AMD PCIe GIGABYTE GV-R785OC-1GD DI, HDMI, 2x Mini-DP, CrossFireX 1 x € 159,90* € 746,78 Op alternate.nl(laatste link doet het niet..
Link naar reactie
Delen op andere sites

@yetisports Haha, dat komt omdat ik per ongeluk weer heb gedrukt. Het vinkje zit vlak bij de reageer-knop en zit op mijn iPad dus druk met mijn woeste vingers iedere keer verkeerd. XD Maar inmiddels heb ik ook wel redelijk wat antwoorden waarmee ik uit de voeten kan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kampeerwereld Thnx voor je antwoord en het uitzoeken. Die eerste is zeker een lekkere prijs maar zoals je aangeeft waarschijnlijk iets te weinig rek. Die tweede ga ik zeker onthouden. Zit nog met het dilemma dat het behoorlijk aan de prijs is voor een console-gamer die enkel Simcity erop zal spelen. Al wil ik hem echt graag spelen. Moet ff wikken en wegen. Maar thnx in ieder geval, ben weer iets wijzer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog een beetje zitten neuzen. Is dit wat? Behuizing: Cooler Master K-350 Advanced 3.0 Voeding: 600 Watt Cooler Master voeding Processor: AMD Zambezi FX-4300 Quadcore Koeling: Standaard koeling Moederbord: Asus M5A78L-M/USB3 Geluidskaart: 7.1 Geluidskaart Geheugen: Corsair Vengeance 8 GB DDR3-1600 Harde Schijf: 500GB Satalll Grafische kaart: Nvidia GTX650Ti 1 GB € 682,00
Link naar reactie
Delen op andere sites

prima pctje voor jou doel einde, paar dingen over je samenstelling. 1. geluidkaart is overbodig, je hebt er al 1 onboard op je moederbord, scheelt weer paar tientjes.. 2. Het soepelste draai een amd met een ATI videokaart, zo ook andersom, en een Intel Draai beter met een Nvidiakaart. Daarom zou ik overwegen om toch die HD7850 te kopen ipv GTX650TI, buiten dat de HD beter werkt met je proccessor, is het ook een veel betere kaart, en ze kosten ze bijna hetzelfde
Link naar reactie
Delen op andere sites

@OMGWTFBBQ Ik kwam hiermee al uit op Ultra voor Simcity. Maar misschien dat ik hem toch nog om wissel. @Kampeerwereld Thnx. Dat van die geluidskaart wist ik niet. En ik ga dan nog even die videokaart omgooien. DVD-speler/brander zat bij prijs inbegrepen maar was hem vergeten te vermelden. Een besturingssysteem heb ik hopelijk nog liggen. Dat moet ik nog thuis ff checken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, heb wat adviezen meegenomen en kom nu op: Behuizing: Cooler Master K-350 Advanced 3.0 Voeding: 600 Watt Cooler Master voeding Processor: Intel Core i5-3350P 3.10 GHz Koeling: Standaard koeling Moederbord: Asus M5A78L-M/USB3 Geheugen: Corsair Vengeance 8 GB DDR3-1600 Harde Schijf: 500GB Satalll Optische Drive: DVD Brander Optical Disc Drive Grafische kaart: Nvidia GTX650Ti 1 GB € 715,00
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik heb een probleempje met mijn 2e videokaart. Ik heb 2 videokaarten van AMD 7900 Series in mijn uber alienware zitten. Echter, gister start ik mijn pc op... Resolutie was veranderd.... Stuurprogramma van 1 videokaart werkte niet naar behoren... Drivers opnieuw geinstalleerd.. Alles werkte weer goed! Nu start ik net mn pc op... wederom resolutie veranderd... Nu heb ik weer de drivers geinstalleerd, maar nu blijft ie aangeven dat er iets mis is... Watskeburt? Iemand een idee? Tips? Grtz MikeY
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...