Ga naar inhoud

HET OFFICIËLE PRO KATRIEN TOPIC


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Jongens ik was er vandaag nog ;x Ik heb Sterre en Rikkert (Sorry jongens maar wat klinkt het toch geweldig gay xP) ingewerkt, dus als er klachten zijn... Heb je dikke pech! Maar... op de community blijven doet een beetje pijn natuurlijk, maar ik zal hier heus nog wel eens langskomen... Daarnaast zal ik vanaf morgen weer te vinden zijn op de site van mijn vriend die ik heb geholpen te groeien tot wat het voor mijn vertrek naar de PU was... Ik weet niet of ik hier reclame mag maken of niet, maar mochten jullie echt geïnteresseerd zijn ben ik voortaan weer hoofdredactrice van GamersBase.nl , een jonge site waarop de komende maanden steeds meer unieke content te vinden zal moeten zijn (vier werkwoorden achter elkaar, way to go, Katrientje). Hier wordt dan ook voor het eerst door mezelf mijn naam bekend gemaakt. Esther Kuijper. Nee, ik ben niet vernoemd naar de hoer van Duckstad, ik heb godzijdank een echte naam :p
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...