Ga naar inhoud

HET OFFICIËLE PRO KATRIEN TOPIC


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Juist verstandige keuze. Kijk, hier maakt men nog een beetje geintjes. Van laat je tieten eens zien? Maar als meisjes als Trees en Katrien hun echte namen gaan gebruiken, gaan ze zowat gestalkt worden op FB en Twitter... Een geintje, ok, maar om te voorkomen dat 't te gek wordt, hebben ze er dit op verzonnen denk ik. :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt inderdaad op bescherming. Je hebt er natuurlijk rare mensen bij, dat begrijp ik. Maar waarom Donald? Een kerel heeft toch helemaal geen bescherming nodig? Bij Gamekings hebben ze nu ook een vrouwelijke stagiaire. Deze gebruikt haar echte naam, maar wordt volgens mij niet gestalkt op Facebook en of Twitter. Naast de opmerkingen die hier ook gemaakt worden, niks bijzonders. Mja, aan de ene kant begrijp ik de ''bescherming'' ook wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het zozeer begonnen is als bescherming, maar stel dat ik na mijn stagetijd zou blijven schrijven voor de PU, dan mag ik ook onder mijn echte naam verder gaan... En ik weet niet of Alie gestalkt wordt, maar waarschijnlijk zal het best prima gaan als ik onder mijn eigen naam zou schrijven... Maar ik vind het eigenlijk wel prima zo :p
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen respect voor Katrien betekend niet zo zeer geen respect voor de persoon erachter, I guess. :p Ik koppel het in ieder geval wel los van elkaar. Aangezien ik in het echt gewoon iemand anders ben die andere dingen doet dan de hele dag op PU.nl zitten. Maar het is wel leuker als mensen positief reageren, natuurlijk :p
Link naar reactie
Delen op andere sites

"precies" Ze is het juist oneens met wat jij zegt Newwr. Ik overigens ook, de mensen die commenten 'laat je tieten zien' zeggen dat hier wel tegen Katrien, maar zouden ze niet op haar Facebook wall posten, om maar iets te noemen. En dat stalken wat Newrr zegt is zwaar overdreven, Alie's naam is ook bekend en zover ik weet heeft zij geen problemen met anderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde met ''precies'' over Wat Katrien zei over het feit dat ze in het echt iemand anders is en meer doet dan alleen pu.nl. En ik gaf al aan dat het allemaal wel mee zou vallen, wat dat stalken betreft:) Alleen dat ik vind dat sommigen soms net even iets te ver gaan... En dan heb ik het niet over dat 'tieten grapje uiteraard. Al is hij na 2x wel leuk geweest natuurlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...