Ga naar inhoud

Politiegeweld: Discutabel of Terecht?


haisseM

Aanbevolen berichten

Voordat ik in het onderwerp duik, eerst de vraag aan Ward/de Mods, aangezien er welliswaar meerdere non-gaming discussies aan de gang zijn, maar dit er vrijwel niets mee te maken heeft, en ik dus niet zeker weet of naar jullie mening dit soort shit een plekje verdiend op de nieuwe site, nu het vooral gefocussed is op gaming in general, maar dat merken we snel genoeg...;) Goed, dan nu too the point; Iedereen heeft meegekregen wat voor shit er zich gisteren in Haren af heeft gespeeld, namelijk een achterlijk stel debielen van 'onze' leeftijd, die onder het mom 'tja, er was dus toch geen feest, dan maar rellen' ruzie ging schoppen met de uitgerukte ME en locale politie eenheden. Even later kwam er zelfs langs dat het leger een bijbaantje had gekregen als waakhond, en dat ze uitrukten met geladen, volautomatische wapens (lolol) om de menigte in bedwang te houden; iets wat volgens de beelden op menig nieuws niet echt lukte, aangezien er met flessen, dranghekken en andere troep op de aanwezige politie werd gegooid. Nu ben ik uiteraard TEGEN enige vorm van politiegeweld (heb in enkele demonstraties meegelopen, en die zijn helaas allemaal in dat geƫindigd), maar ben ik de enige, of zijn er ook hier mensen die vinden dat er hier en daar wel een knieschijfje kapot mag worden geslagen DOOR de politie, of een eleboog uit de kom worden gerukt en dan geboeid een nacht in de cel door laten brengen? Kom a.u.b wel met argumenten, zodat dit geen bash-topic word, ik probeer ook maar de mods zo min mogelijk reden te geven mij te zien als aansteker van al de ellende op het internet....:)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...