Ga naar inhoud

wat staat er open op je 2e tabblad?


JahArmy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 216
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[Klik](https://azerty.nl/0-6150-834323/inno3d-ichill-gtx-980ti-airboss-x3-ultra-grafische-kaart-geforce-gtx-980-ti-6-gb-gddr5-pci-express-3-0-dvi-hdmi-dp.html?channel_code=40) Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met die extra's. Als je de games bedoelt dan verschilt dat per webwinkel, niet per merk. Azerty en Alternate zijn volgens mij de enige retailers in Nederland die mee doen met de acties van Nvidia. De Nvidia shield krijg je nergens bij, al kan ik me wel herinneren dat er een kortingsactie was. Ik weet alleen niet of die actie nog gaande is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ondersteunen alle GTX kaarten van de 700 serie en hoger Shadowplay. Ik weet dit niet zeker, maar kun je altijd even googlen. Op het moment zijn MSI en Inno3D de beste merken als het gaat om high-end nvidia kaarten. Inno3D maakt geen koelers voor AMD kaarten en is in sommige gevallen een stuk duurder dan MSI. Bij de GTX980Ti is die kaart van Inno3D (let op het specifieke model) sneller, stiller én goedkoper dan de MSI variant, dus daar zou ik nu zeker voor gaan. Twee andere grote spelers zijn Asus en EVGA. Asus lijkt de plank de laatste tijd steeds net mis te slaan doordat MSI beter is geprijst en vaak beter presteert. EVGA is vaak een stuk duurder dan de concurentie, maar steekt veel moeite in het design van de koeler en de stroomvoorzieningen. Gigabyte is het laatste merk. Zij bevinden zich echter niet consistent op een bepaalde positie. Je moet bij Gigabyte dus elke keer even reviews na gaan en de prijs bekijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens ben ik niet echt fan van een bepaald merk. Ik zoek gewoon het merk uit dat op dat moment de beste optie is. Ik ben overigens een poos terug een paar keer uitgemaakt voor 'intel fanboy', maar diegene hadden nog niet helemaal door dat AMD op de CPU markt helemaal van de kaart is geveegd. Op de GPU markt loopt AMD nu overigens ook enorm achter. Misschien niet kwa performance, maar wel kwa drivers en features.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt er van af wat je wil gaan doen. Ben je als professional bezig met 3D video rendering, ga dan voor de Titan. Ga je het puur gebruiken voor gamen, dan is de GTX980Ti de beste optie. Mocht je meerdere kaarten kopen voor een SLI opstelling én op extreem hoge resoluties spelen (meer dan 4K), dan is de TitanX eventueel ook een optie in verband met de hoeveelheid GDDR5.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
  • 1 maand later...
Ik ben zelf overigens nog een klein beetje aan het twijfelen of ik anders een i5 ga halen van de 6000 serie ipv een i7 gezien ik waarschijnlijk weinig ga multitasken, dus daar moet ik nog even over na denken want dan kan de budget ook weer behoorlijk wat lager. Ook ben ik aan het nadenken voor misschien goedkopere geheugen modules dus als iemand een betere optie daarvoor heeft dan zou dat geweldig zijn!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal vanmiddag even voor je kijken. Ik denk trouwens dat je beter voor een i7 4790 kunt gaan, dan voor een 6000 serie i5. Zou je even kunnen kijken naar het modelnummer van je geheugen? Dan kan ik even kijken of het niet handig is om het zelfde setje nog een keer te kopen voor een goedkope geheugen upgrade.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...