Ga naar inhoud

wat staat er open op je 2e tabblad?


JahArmy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 216
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[Sharkoon Darkglider](http://azerty.nl/producten/product_detail/1071/538890/sharkoon-darkglider-muis-laser-10-knop-pen-met-bekabeling-usb.html?channel_code=40), dit is een hele goeie muis qua specificaties, echt een topper. Enige nadeel is dat de bouwkwaliteit net iets minder is dan andere muizen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedenk me net dat mijn SSD het enige in mijn PC is dat nog garantie heeft. Oh en de verlichting. Fans: Geverfd CPU: Delid Moederbord: Onderdelen weggehaald en/of vervangen GPU: Koeler veranderd Geheugen: Stickers er af Voeding: Stickers er af en kleine interne aanpassingen Behuizing: Verven, zagen en boren
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 8 maanden later...
  • 2 weken later...
Installeren van drivers kan elke downie. zelf in elkaar zetten snap ik maar heb je geen vriend die het kan doen? -Vind het een verdomd duur ding voor die specs. -Muis en toetsenbord voor 37 euro? spaar gewoon voor een goeie gamingmuis en toetsenbord van logitech -Heb je schijfjes in je PC tegenwoordig nog echt nodig? Heb de mijne maar ooit 1x gebruikt in 3.5jaar tijd -Verder vind ik het scherm wat aan de kleine kant maar kan aan mij liggen. -Ik heb al een tijdje geen PC meer samengesteld dus het kan aan mij liggen maar vind hem toch echt veel te duur.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...