Ga naar inhoud

Battlefield 4 Wishlist


jurjenmarijn

Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
Bump! En.... **Wat we al gezien hebben:** De multiplayer gameplay zag er erg goed uit! Die 64 spelers op console gaat wel lukken (PS4 en XBOX One tenminste) De campaign ziet er nu al vet uit met Fishing in Baku en die zeemissie. De Commander-mode is er, zoals je waarschijnlijk al weet :) Dat tablet gebeuren vind ik wel grappig maar het is niet iets van: Wow, nu moet ik deze game hebben! **En Frostbite 3 zag er echt extreem goed uit!** **Dingen die ik erin zou willen:** Zelf zou ik heeeeeeel erg graag een survival mode zien, tegen mensen of dieren het maakt me niet uit. De co-op mag wel wat uitgebreider, ook al was het vet, er mogen echt wel wat meer missies zijn. Uitgebreidere weapon customization zou inderdaad ook heel vet zijn! Meer voertuigen, meer wapens en meer maps zijn natuurlijk ook niet verkeerd! Ik koop hem zoiezo wel, maar deze dingen zouden het alleen maar vetter maken!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat het vehicle systeem anders moet. Bijv nu in bf3 zie je allemaal van die kleine kutkinderen te campen voor een helicopter enzo. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan het vehicle systeem uit Homefront, wat ik helemaal perfect vond (je krijgt punten voor dingen die je doet als kills, assists, revives enz, en die kun je dan besteden zodat je dan spawned in dat vehicle).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso wat ik nu vet vond uit de trailer: -insane grote mappen! -64 spelers -een focking instortend flatgebouw -mooie graphics (vast en zeker ook op console mét 60 fps) -commander mode -nog veel meer Wat ik graag wil zien is: -beter vehicle systeem (wat onder mij ook gezegd wordt) -(veel) meer customization en niet alleen camo's die je bijna niet eens ziet -misschien meer/beter gebalanceerde classes?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...