Ga naar inhoud

Battlefield 4 Wishlist


jurjenmarijn

Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Niet bijna alle day 1 maps kut maken en dan de DLC maps wreed maken. En mijn number 1 complaint van BF3 is dat er geen ultimate destruction inzit net zoals in de Bad Company series wel het geval was. In principe moeten gewoon alle gebouwen en kranen de grond in gewerkt kunnen worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...
We proberen zo veel mogelijk te zien, maar je moet begrijpen dat we niet alle comments lezen. Volgens mij ben ik bijvoorbeeld al maanden niet meer in dat moppen tappen topic geweest. Overigens zijn grapjes iets anders dan iemand uitschelden voor jood. Ik weet niet hoe het met de andere mods zit, maar daar maak ik zeker onderscheid tussen. Al helemaal in de CdAB. Als jij het niet eens bent met onze werkwijze dan vertrek je maar naar een ander forum. Of klop aan bij Reshift zodat de moderators een vergoeding krijgen voor alle tijd die ze er in steken, wie weet dat we dan wat vaker in verschillende topics kijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dus jij vind kennelijk alleen dat je je werk goed dient te doen als je ervoor betaald krijgt. Weten we dat ook weer. Lijkt me dat jij dan beter je mantel kan neerleggen, want dit soort reacties stralen geen motivatie uit. En nee ik zal niet oprotten, ik geef jou liever aan wat beter zou kunnen. Dat je zegt dat ik dan beter kan oprotten bewijst mijn statement wat ik maakte over het kritiek hebben op moderators.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als wij alles maar goed zouden vinden wordt het een enorme teringzooi, maar als we overal maar bans voor gaan uitdelen zijn we een stel nazi's. Het is nooit goed, en dat zal het ook nooit zijn. Ons handelen is afgestemd op de wensen van de redactie, daar hebben we weinig over te zeggen. Daarbij kun je gewoon niet van iemand verwachten om de hele dag maar comments door te spitten. Niemand gaat dat voor de lol doen omdat ze toch tijd over hebben. Van ons kun je dat dus ook niet verwachten. Als je het zelf allemaal zo goed weet moet je je maar aanmelden als moderator en dan zul je zien dat het, met de middelen die wij hebben, allemaal zo makkelijk niet is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens alle respect voor het werk dat jullie (onbetaald) doen, want ik weet dat het vaak een ondankbare "baan" is omdat je het toch nooit goed kunt doen. Naar mijn persoonlijke mening moet schelden kunnen, zolang het als flauwekul bedoeld is en bepaalde ziektes wellicht achterwege gelaten worden. Waar de grens ligt moet naar mijn mening door de gebruiker(s) zelf aangegeven worden, mits relativering niet onbekend is. Het hoeft hier geen IS te worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...