Ga naar inhoud

Game of Thrones


k1ng

Aanbevolen berichten

Ik denk dat moeilijk te zeggen is of iets voorspelbaar is als je het al weet, want ik zag het namelijk helemaal niet aankomen tot het moment waar die guard de deur dicht deed, andere muziek kwam en Lady Stark opeens zo bang keek. Maar natuurlijk is er inderdaad maar 1 ding te zeggen voor deze aflevering: What. The. Fuck. +punt: actie deze aflevering!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heerlijk om al die geschikte reacties te zien van mensen die de boeken niet gelezen hebben. Een boel vrienden hadden ook zoiets van OMGWTF en ik had zoiets van ha, ha, sucks to be you right now. Ik weet nog hoe geschokt ik was toen ik het (voor het eerst) las. Wel jammer dat een paar dingetjes toch cruciaal anders gedaan zijn. Uiteindelijk werd Lord Frey namelijk iets menselijker neergezet in het boek.
Link naar reactie
Delen op andere sites

SPOILERS Op zich viel dit wel enigszins te verwachten na die scène waarin die chick van Robb zegt dat ze zwanger is en Robb en zij dolgelukkig zijn, want die scènes zitten er alleen maar in wanneer het daarna omgezet kan worden in doffe ellende. Ik had ergens wel verwacht dat die chick het zou overleven en dat dat kind van Robb dan uiteindelijk zijn vader zou wreken maar dat gaat 'm dus niet meer worden. Maar Bolton is dus overgelopen naar de Lannisters? Wanneer is dat precies gebeurd?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk waarschijnlijk dat hij gewoon meer macht wou krijgen in het Noorden. Dat ging hem niet lukken via Rob dus dan maar via Tywin. De Boltons en de Starks waren ook al niet echt dikke vrienden doordat Ned het villen van mensen had verboden. En dat was nu net de fetisj van de Boltons.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel onduidelijk in de serie, in de boeken wordt het wat beter uitgelegd, of in ieder geval wat meer hints naar gegeven. In de serie is er een moment dat Jaime en Roose Bolton een gesprekje hebben, en wat mooi doorloopt. http://imgur.com/a/alPBE
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...